شناسهٔ خبر: 37560 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امکان اجاره تابلوهای شهری برای تبلیغ «روغن مار» را ندارم

علیرضا داودنژاد که فیلم «روغن مار» او به زودی اکران می‌شود تاکید کرد او امکانات مالی کافی برای اجاره تابلوهای شهری برای تبلیغ فیلمش را ندارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علیرضا داونژاد کارگردان سینمای ایران که فیلم «روغن مار» را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» در نوبت اکران دارد، گفت: شناخت مخاطب از سینمای من اینگونه است که غالبا آثاری با داستان های اجتماعی و خانوادگی دارم، اما فیلم «روغن مار» یک اثر کاملا تجربی است در نتیجه نمی‌توانم پیش‌بینی کنم مردم چه واکنشی نسبت به آن دارند و آیا از آن استقبال می‌کنند یا خیر. حال باید منتظر ماند تا دید بعد از اکران فیلم چه بازخوردی از مخاطب می‌گیریم.

وی با اشاره به مراحل آماده سازی «روغن مار» برای اکران، بیان کرد: اکران این فیلم از ۲۱ شهریور همزمان با روز ملی سینما آغاز می شود و در حال حاضر مشغول فراهم کردن اقلام تبلیغاتی «روغن مار» براساس بودجه محدودمان هستم.

کارگردان فیلم «مرهم» افزود: متاسفانه ما امکان و شرایط استفاده از ظرفیت های تبلیغات شهری را نداریم و تبلیغات شهری هم نیاز به بودجه بالا دارد و برای این بخش باید با شهرداری تهران و سازمان زیباسازی وارد مذاکره شوم که نه ارتباطی با شهرداری و نه بودجه و امکانات کافی برای رزرو تابلوها در اختیار دارم.

داودنژاد یادآور شد: تابلوهای موجود در سطح شهر قیمت بالایی دارد و فیلمسازانی چون من قادر به اجاره این تابلوها و تبلیغ آثارشان نیستند و از سوی دیگر تبلیغات گروه «هنر و تجربه» نیز محدود است. البته قرار است تیزرهای فیلم «روغن مار» از تلویزیون پخش شود که امیدوارم با پخش تیزر فیلم‌ها اتفاق خوبی برای سینمای ایران رخ دهد.

وی در پایان درباره فعالیت های آتی خود گفت: منتظر دیده شدن فیلم «روغن مار» هستم و پس از آن سراغ ساخت فیلمنامه های آماده‌ام خواهم رفت.

علیرضا داونژاد کارگردان سینمای ایران که آثاری چون «نیاز»، «مصائب شیرین»، «کلاس هنرپیشگی»، «تیغ زن»، «بچه های بد» و .... را در کارنامه کاری خود دارد به پاس یک عمر فعالیت در عرصه سینما در هفدهمین جشن سینمای ایران مورد تقدیر قرار می گیرد.

نظر شما