شناسهٔ خبر: 37595 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازنویسی سریال «باغ سردار» آغاز شد/ «دزد مدرسه» با بازیگران جدی

سپهر محمدی فیلمنامه سریال «باغ سردار» را بازنویسی می کند و می‌خواهد آن را برای شبکه دو بسازد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سپهر محمدی نویسنده و کارگردان درباره روند تولید سریال «باغ سردار» که قرار بود چندی پیش جلوی دوربین برود، گفت: این سریال هم اکنون در حال بازنویسی است و بعد از نهایی شدن فیلمنامه در صورت مهیا شدن شرایط تولید، در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای شبکه دو تولید خواهد شد.

وی افزود: «باغ سردار» در فضایی طنز روایت می شود و درباره سه پسرعمو است که از دوران کودکی دوستان خوبی برای هم هستند. آنها در دوره سربازی با شخصی به نام استوار زند آشنا می شوند و ماجراهای جالبی بوجود می آید که این سه نفر در نهایت داماد این استوار شوند. این مجموعه ۴۰ سال از زندگی آنها را مرور می کند.

این کارگردان درباره تازه ترین فعالیت خود گفت: فیلمنامه جدیدم به نام «دزد مدرسه» برخلاف عنوانش یک کار بزرگسال است که تا ۱۰ روز دیگر مقدمات تولید آن در شبکه نمایش خانگی فراهم می شود. ۷۰ درصد این فیلم در تهران و ۳۰ درصد آن در شهر شیراز جلوی دوربین می رود. در این فیلم علاوه بر اینکه کارگردانی را به عهده دارم مشترکا با روزبه رحیمی این فیلم را تهیه خواهیم کرد.

وی در پایان بیان کرد: با اینکه داستان در فضای کمدی روایت می شود و ممکن است به نظر بیاید از بازیگرانی که در فیلم‌های کمدی ویدئورسانه چهره های شناخته شده ای هستند استفاده می شود اما قصد دارم از چهره های شناخته شده سینمایی که معمولا نقش های عاشقانه و جدی بازی کرده اند دعوت به کار کنم. «دزد مدرسه» قصه دزدی است که پول یک خیّر مدرسه ساز را می دزدد اما بعد عذاب وجدان می گیرد.

نظر شما