شناسهٔ خبر: 38097 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اهداء مجموعه اسناد و کتابهای حاج علی رزم آرا به کتابخانه مرکزدائرةالمعارف بزرگ اسلامی

آخرین مجموعۀ اختصاصی اهداء شده به کتابخانۀ مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی ، مجموعه اسناد و کتابهای حاج علی رزم آرا، از مشاهیر رجال معاصر ایران است که فرزند ایشان، آقای کامبیز رزم آرا با بزرگواری و لطف تمام، به کتابخانۀ مرکز اهداء کرده اند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از دایره المعارف بزرگ اسلامی؛ چنانکه پیشتر به اطلاع جامعۀ فرهنگی رسیده است، هم اکنون ۱۰۹ مجموعه از کتابخانه های شخصی  به کتابخانۀ مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهشهای ایرانی و اسلامی) اهداء و منتقل شده است. آخرین مجموعۀ اختصاصی اهداء شده  به این نهاد علمی کشور ، مجموعه اسناد و کتابهای حاج علی رزم آرا، از مشاهیر رجال معاصر ایران است که  فرزند ایشان، آقای کامبیز رزم آرا با بزرگواری و لطف تمام، به کتابخانۀ مرکز اهداء کرده اند.

دو یادداشت مبادله شده در این باب، از نظر گرامی شما می گذرد.

کتابخانۀ مرکز

 

جناب آقای کامبیز رزم‌آرا

 

با عرض سلام و احترام، عطف به نامۀ مورخ ۹۴/۰۶/۱۱ جنابعالی، از اینکه کتابخانه و مرکز اسناد این مؤسسه علمی را برای حفظ و نگاهداری مجموعه کتابها و اسناد و فرامین پدر مرحومتان سپهبد حاج علی رزم‎آرا، محل مناسبی دانسته‎اید، بسیار سپاسگزارم. بی‎تردید این مجموعه از منظر جغرافیای نظامی و تشکیل ارتش نوین کشور، بسیار با ارزش است و این مرکز، برای اسناد یاد شده، جای مشخصی اختصاص خواهد داد و زمینۀ استفادۀ از آن را برای محققان علاقمند فراهم می‎آورد.

ضمناً شمارۀ راهنمای کتابها و مدارک و فرامین تحویلی مطابق صورت تنظیم شده در ۷۲ عنوان، پس از ثبت در دفتر کتابخانه، متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

  کاظم موسوی بجنوردی

  رئیس مرکز

 

 

نظر شما