شناسهٔ خبر: 38110 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تخفیف ویژه برای رسانه های محلی و غرفه های برتر بیستمین نمایشگاه مطبوعات

ستاد برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات اعلام کرد: با هدف حمایت از رسانه های استانی و محلی، این دسته از رسانه ها در صورت انتخاب غرفه های با متراژ پایه، از تخفیف ۶۵ درصدی و در صورت انتخاب متراژهای بیشتر، از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار خواهند شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، بعد از پالایش اطلاعات رسانه هایی که در وبسایت نمایشگاه پیش ثبت نام را انجام داده اند، متراژ غرفه های پایه اعلام و بر اساس آن تعرفه دریافتی از رسانه ها اعلام خواهد شد که بنابر تصمیم ستاد برگزاری، تمامی رسانه های بخش خصوصی از تخفیف ۵۰ درصدی نمایشگاه برخوردار خواهند شد.
بنا برگزارش کمیته اطلاع رسانی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، اجاره بهای غرفه های برتر بیستمین نمایشگاه مطبوعات(سال ۹۳) با ۵۰ درصد تخفیف برای حضور در نمایشگاه امسال محاسبه خواهد شد.

** ثبت نام ۵۵۰ رسانه تاکنون
این گزارش می افزاید که تا پایان روز شنبه ۲۸ شهریور و اولین روز از مهلت نهایی برای پیش ثبت نام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، ۵۵۰ رسانه برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کردند.
علاوه بر رسانه ها، روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی نیز تا پایان روز دوشنبه ۳۰ شهریور ماه فرصت دارند برای حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، ثبت نام کنند.
همچنین آن دسته از رسانه ها که قصد اصلاح اطلاعات ثبت نام خود را دارند، نیز می توانند تا پایان روز دوشنبه با مراجعه به وبسایت نمایشگاه (pressexpo.ir)، اقدام کنند.
از آنجا که شرط حضور رسانه ها و انجام ثبت نام، تکمیل اطلاعات آنان در سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) است و با توجه به اینکه برخی رسانه ها فرایند تکمیل اطلاعات در این سامانه را انجام نداده اند و بعضا در ایام ثبت نام با مشکلاتی مواجه بوده و نتوانستند برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کنند، وبسایت نمایشگاه در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه(۲۸ ، ۲۹ و ۳۰ شهریورماه) باز است تا شرایط برای حضور این دسته از رسانه ها در نمایشگاه فراهم شود.
براساس این گزارش رسانه هایی که قبل از مهر سال ٩٣ مجوز فعالیت دریافت کرده اند، باید اطلاعات خود را در سامانه جامع رسانه ها به روز کنند تا برای ثبت نام در نمایشگاه با مشکلی مواجه نشوند.
ثبت نام قطعی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با امکان انتخاب محل غرفه توسط خود رسانه ها و به صورت الکترونیک در نیمه دوم مهرماه انجام خواهد شد.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات ۱۶ تا ۲۲ آبان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

نظر شما