شناسهٔ خبر: 38220 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جديدترين شماره دوفصلنامه علمی تخصصی اسلام و مديريت منتشر شد

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تازه ترين شماره دوفصلنامه علمي تخصصي اسلام و مديريت (شماره ۵) را منتشر كرد.

فرهنگ امروز: در اين شماره از مجله اسلام و مديريت مقاله هاي، از مباني نظري تا نظريه‌هاي مديريت دانش: بسط مدل مفهومي تأثيرپذيري مديريت دانش از تئوري دانش، تبيين مقوله‌ها و مفاهيم رفتار شهروندي سازماني با رويكرد اسلامي ايراني: فراتركيب، بررسي مفهوم سكوت سازماني از ديدگاه اميرالمؤمنين علي‌ عليه السلام و تحليل و بررسي پيش فرض هاي ارزش‌شناختي عدالت سازماني را مي خوانيم.
همچنين تحليل و نقدي بر نظريه رهبري تحول‌آفرين، تأملي بر چشم‌انداز سازمان در پرتو استعاره‌هاي قرآني و بررسي تطبيقي الگوي رهبري امام خميني‌(ره) با چارچوب مفهومي ربوبيت عناوين ديگر مقالات منتشر شده در شماره ۵ دوفصلنامه اسلام و مديريت است.
گفتني است دوفصلنامه علمي تخصصي اسلام ومديريت نشريه علمي است كه به انتشار جديدترين تحقيقات و نظريات در موضوع مديريت اسلامي مي پردازد و سعي مي نمايد تا زمينة تضارب آراء و انديشه‌ها در موضوع مديريت اسلامي و گسترش و ارتقاي ارتباط و تعامل (نگرشي،‌ موضوعي و روشي) بين علوم حوزوي و دانشگاهي را فراهم آورد.
علاقه مندان مي توانند جهت ديدن مقالات اين شماره و همچنين آرشيو شماره هاي پيشين به سامانه اينترنتي نشريه به نشاني im.rihu.ac.ir مراجعه نمايند. 

نظر شما