شناسهٔ خبر: 38257 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مخبر:زمان تعیین تکلیف سرپرستان دانشگاه‌ها/ فرهادی:بلاتکلیف نداریم

دو عضو کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها نسبت به تعیین تکلیف روسای باقی مانده دانشگاه ها واکنش های متفاوتی نشان دادند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد رضا مخبر دزفولی در خصوص تعیین تکلیف روسای باقی مانده دانشگاه‌ها گفت: روسای دانشگاه های باقی مانده چند مورد بیشتر نیستند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: طی یک الی دو هفته آینده جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها برگزار می شود و با مشورت خود وزراء در مورد چند مورد باقی مانده نیز تصمیم گیری می کنیم.

دکتر محمد فرهادی وزیرعلوم تحقیقات فناوری نیز درباره تعیین تکلیف روسای باقی مانده دانشگاه‌ها به ویژه روسای دانشگاه های خوارزمی ، اصفهان ، پیام نور به خبرنگار مهر گفت: رئیسی نداریم، همه تعیین تکلیف شده اند.

به گزارش مهر، دکتر محمد فرهادی وزیرعلوم تحقیقات و فناوری در حالی می گوید رئیسی نداریم که تعیین تکلیف نشده باشد، که به عنوان مثال روسای دانشگاه‌های خوارزمی، اصفهان، پیام نور و شهید چمران اهواز مدت‌هاست که در بلاتکلیفی به سر می برند.

براساس این گزارش، هوشنگ طالبی از ۲۰ آذر ۱۳۹۲ سرپرست دانشگاه اصفهان، محمدعلی سبحان الهی از ۲۹ دی ۱۳۹۲ سرپرست دانشگاه خوارزمی، محمد علی سرلک از ۸ دی ۱۳۹۳ به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور و محمد رعایایی اردکان به عنوان سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز همچنان به عنوان سرپرست درحال فعالیت هستند. علاوه براین دانشگاه ها چند دانشگاه دیگر نیز به تازگی دارای سرپرست شده اند و هنوز به کمیته مذکور معرفی نشده اند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۷-۰۴ ۲۳:۰۶مرتضي 0 0

    بنده از اعضاي هيات علمي دانشگاه اصفهان هستم، متاسفانه دخالت بي جاي نماينده گان شهر اصفهان موجب اين نابساماني شده است. اين افراد به جاي رسيدگي به اين همه مشکل که اين شهر دارند ، به دلايل خطي و جناحي مانع از صدور حکم براي  سر پرست دانشگاه شده‌اند. در حالي است که ما در اين شهر از اين افراد کمترين فعاليت سازنده و به درد بخوري نديده‌ايم 
                                

نظر شما