شناسهٔ خبر: 38793 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تفاهم‎نامه کتابخانه ملی و بانک دی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی

بانک دی در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی و حمایت از انتشارات کتب نفیس اسلامی و ایرانی، با کتابخانه ملی ایران تفاهم‎نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ بعد از ظهر سه شنبه احمد شفیع زاده مدیرعامل بانک دی و سیدرضا صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در محل کتابخانه ملی این تفاهم نامه همکاری را در ۵ ماده به امضا رساندند.
حمایت مالی و معنوی از جریان کتابخوانی و همکاری با سازمان اسناد و کتابخانه ملی، حمایت مالی از برگزاری رویدادهای مشترک با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و مشارکت در انتشار نفایس از موارد این تفاهمنامه است.
همکاری کتابخانه ملی با بانک دی برای اجرای کمپین های تبلیغاتی و اطلاع رسانی و برگزاری رویدادهای مشترک نیز از بندهای دیگر این تفاهمنامه است.
در این تفاهم نامه آمده است طرفین به منظور هماهنگی، تشریک مساعی، رفع مشکلات و ابهامات احتمالی در راستای اجرای مفاد توافقنامه و طرح های مشترک، کمیته دایمی متشکل از نمایندگان طرفین به مدت دو سال در بانک تشکیل می شود تا در امور مربوط به نظارت، همانگی و تسهیل در اجرای توافقفقنامه را برعهده گیرند.
در اجرای پروژه های پژوهشی، تحقیقاتی، تخصصی و انتشاراتی و برگزاری دوره های تخصصی همکاری و شرایط مناسب را برای ارایه منابع و امکانات پژوهشی به مدت دو سال فراهم کنند.

نظر شما