شناسهٔ خبر: 38899 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پذیرش اولین دوره ارشد «آموزش کودکان پیش دبستانی» در علوم بهزیستی

اولین دوره دانشجویان کارشناسی ارشد رشته «آموزش و پرورش کودکان پیش دبستانی» در دانشگاه علوم بهزیستی پذیرش شدند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر سهیلا شهشهانی مدیر آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، با اعلام این خبر افزود: در این دوره پنج دانشجو برای مقطع کارشناسی ارشد این رشته برای سال تحصیلی جاری (۹۵- ۹۴ ) ثبت نام کردند.

وی افزود: دانشگاه علوم بهزیستی زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند اما تنوع رشته ها موجب شده برخی از رشته ها براساس مجوز و دستورالعمل های وزارت علوم راه اندازی شوند که از آن جمله «رشد و پرورش کودکان پیش دبستانی» در مقطع کارشناسی و «آموزش و پرورش کودکان پیش  دبستانی» در مقطع کارشناسی ارشد است.

شهشهانی درباره دیگر رشته های سال تحصیلی جدید، گفت: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ ، ۱۲۴ دانشجو در مقطع کارشناسی رشته های فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ارتوپدی فنی و رشد و پرورش کودکان پیش دبستانی پذیرش کرده است.

مدیر آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، درباره تعداد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، افزود: برای سال تحصیلی جاری، ۱۷۰ دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته های تحت پوشش وزارت بهداشت، ۱۸ دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته های تحت نظر وزارت علوم مشغول به تحصیل شدند.

وی افزود: ۳۸ نفر در رشته های دکتری و دستیاری تخصصی برای سال تحصیلی جاری جذب شدند.

نظر شما