شناسهٔ خبر: 39057 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سریال «شهرزاد» با یاد هما روستا در آلمان رونمایی شد

مراسم فرش قرمز سریال تاریخی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی با حضور علی نصیریان، رویا تیموریان، محمدرضا گلزار و مصطفی زمانی با یادی از هما روستا در کلن آلمان برگزار شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ مراسم فرش قرمز سریال «شهرزاد»، با حضور برخی از هنرمندان و عوامل این سریال شنبه ۱۸ مهر ماه در شهر کلن آلمان برگزار شد.
در این مراسم که در غیاب «حسن فتحی» کارگردان سریال برگزار شد، از سریال تاریخی «شهرزاد» با حضور برخی از بازیگران چون علی نصیریان، مهدی سلطانی و مصطفی زمانی، محمد امامی تهیه کننده، علیرضا قربانی خواننده تیتراژ و همچنین رویا تیموریان، مسعود رایگان و محمدرضا گلزار به عنوان میمانان ویژه رونمایی شد.

بر این اساس، هنرمندان ایرانی شرکت کننده در این مراسم برای ادای احترام به هنرمند تازه درگذشته رود راین را گلباران کردند.

در سریال «شهرزاد» که کارگردانی آن را حسن فتحی بر عهده دارد، بازیگرانی چون علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، جمشید هاشم پور، ابوالفضل پورعرب، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص و بیش از ۲۰۰ هنرمند دیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

مجری رونمایی تازه ترین سریال حسن فتحی شرکت فیلمسازی EM فیلم آلمان است، شرکتی که شریک آلمانی سریال شهرزاد است و پخش جهانی سریال را برعهده دارد. هنرمندان حاضر به همراه بیش از ۵۰۰ ایرانی مقیم شهر کلن و همچنین برخی از شهروندان خارجی به تماشای قسمت‌هایی از سریال «شهرزاد» نشستند و کیک فرش قرمز این سریال را بریدند. سریال «شهرزاد» از امروز ۲۰ مهر توسط شرکت تصویر گستر پارس در سراسر کشور توزیع می‌شود.

نظر شما