شناسهٔ خبر: 39237 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«جنایت و مکافات» چند روز تعطیل می‌شود

نمایش «جنایت و مکافات» به کارگردانی ایمان افشاریان به دلیل تعطیلات تاسوعا و عاشورا از پنجشنبه ۳۰ مهر تا یکشنبه ۳ آبان اجرا نخواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ نمایش «جنایت و مکافات» به کارگردانی ایمان افشاریان که اقتباسی از رمان شناخته شده داستایوفسکی است از ۲۱ مهرماه اجرای خود را در تماشاخانه مسعودیه آغاز کرده است. تماشاخانه مسعودیه سالنی تازه تاسیس است که در حوضخانه عمارت مسعودیه بنا شده است.

این اثر نمایشی که قرار است ۳۰ اجرا در این تماشاخانه داشته باشد هر شب ساعت ۲۰ به صحنه می رود اما به دلیل تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اجرای این نمایش چند روز متوقف خواهد شد.

«جنایت و مکافات» تا روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه بلیت فروشی دارد اما اجرای آن از روز پنجشنبه ۳۰ مهرماه تا بعد از ایام عاشورا و تاسوعا متوقف خواهد شد و بعد از آن دوباره اجراهای خود را پی خواهد گرفت.

بازیگران این اثر نمایشی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از مجید آقاکریمی، مهدی پاکدل، محمد پویا، زهرا سعیدی، سوده شرحی، الهام شکیب، پرنده علایی، عطا عمرانی، لادن کامیاب، محمود کیان، سپهر گودرزی، رامین محمدیان، مصطفی مظفری، یاشار مومن زاده، سیاوش میری.

تماشاخانه مسعودیه در خیابان جمهوری، نرسیده به میدان بهارستان، خیابان ملت واقع شده است.

نظر شما