شناسهٔ خبر: 39339 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

˝مجمع الجزایر اوریون˝ در نشر افق

کتاب ˝مجمع الجزایر اوریون˝ در انتشارات افق منتشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛"مجمع الجزایر اوریون" نام رمانی است که رویا دستغیب آن را نوشته و نشر افق منتشر کرده است. این رمان در ۳۵ فصل نوشته شده است.

در خلاصه این رمان چنین می‌‌خوانیم: "بازی این طور شروع می‌شود که ما در فکرمان برای هر علامت یک معنی می‌سازیم. هر چند تا علامت هم یک جمله را تشکیل می‌دهند که آن جمله به ما می گوید در روز چه کاری باید انجام بدهیم. ما نمی توانیم دستور را نادیده بگیریم، این قانون بازی است."

قسمتی از این رمان:" از پشت سوراخ های چشم های نقاب نگاهی عمیق به دختر سردبیر می اندازد. دختر با فریاد کوتاهی عقب می رود و نقاب می شکند و صورت رنجور مسافر بیرون می افتد. نقاب در میان شکل های دیگر به کمد چسبیده است. به کنار مسافر می آیم و تن لرزان او را در آغوش می گیرم. سر دختر سردبیر فریاد می زنم از اینجا برو و هرگز برنگرد، اما فقط ذرات گلویم بدون صدا به ارتعاش در می آیند. مسافر از آغوش من بیرون می آید و با چهره ای آرام رو به دختر سردبیر با لحنی محکم و شمرده می گوید: "شاید او هم نمی خواهد نه من و نه شما را ببیند. سماجت و پیگیری شما برای پیدا کردن او برایم عجیب است. چیزی ساختگی و نمایشی در آن هست که دلم را به هم می زند. فکر می کنم شما نه دنبال او بلکه قصدتان حضور مداوم در زندگی من است، به بهانه غیبت دختر راهنما. شاید هم دست در دست هم دارید."

این کتاب در ۲۲۴ صفحه، با تیراژ۱۱۰۰ نسخه و با قیمت دوازده هزارتومان منتشر شده است.

نظر شما