شناسهٔ خبر: 39341 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مجید مظفری از فیلم جدید کیومرث پوراحمد می‌گوید

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون مقابل دوربین فیلمبرداری ˝کفش‌هایم کو˝ به کارگردانی کیومرث پوراحمد می‌رود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ تولید فیلم "کفش‌هایم کو" به کارگردانی کیومرث پوراحمد به زودی آغاز می‌شود؛ فیلمی که در آن رضا کیانیان و مجید مظفری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مظفری درباره حضور دوباره خود در سینما و با بازی در این فیلم به هنرآنلاین، گفت: وقتی سناریو "کفش‌هایم کو" را خواندم، دیدم فیلمنامه جذابی است و با آن ارتباط برقرار کردم. علاوه بر آن بازیگران خوبی چون رضا کیانیان، فاطمه معتمدآریا و باران کوثری هم در این فیلم بازی خواهند کرد.

وی در ادامه بیان کرد: چند ماهی بود که به دنبال نوشتن سناریوهایی بودم. در حال حاضر هم اگر فیلمنامه نویس خوبی را پیدا کنم، نگارش را آغاز خواهم کرد. همین که در سینما حضور داشته باشم، برایم اهمیت دارد و فرقی نمی‌کند در عرصه کارگردانی، یا تهیه‌کنندگی یا بازیگری به فعالیت بپردازم.

بازیگر فیلم سینمایی "سگ کشی" در ادامه به وضعیت سینمای امروز اشاره کرد و گفت: سینمای امروز، سینمای مستعدی است که به نظر می‌رسد دوباره به سینمای ملی دوره‌های گذشته نزدیک شده است. خوشحالم مسئولان در دوره کنونی توجه ویژه به سینما دارند.

مظفری در پایان گفت: با ساختن آثار ارزشمند در سینما، می‌توانیم به روزهای اوج تولیدات سینمایی برگردیم. دوره‌ای که برای دیدن یک فیلم خوب، حق انتخاب بیشتری داشتیم.

این فیلم به تهیه کنندگی مشترک کیومرث پور احمد و علی قائم مقامی است. "کفش‌هایم کو" ملودرامی خانوادگی است که به موضوع مهاجرت و تبعات آن می‌پردازد. پور احمد فیلم نامه این کار را مشترکا با فرید مصطفوی نوشته است. گفته می‌شود که این فیلم ادامه "شب یلدا" اثر برجسته‌ی پوراحمد است.

رضا کیانیان، مجید مظفری، فاطمه معتمدآریا و باران کوثری بازیگران اصلی "کفش‌هایم کو" هستند. مجید مظفری بعد از شش سال با این فیلم به سینما باز می‌گردد و کیانیان هم اولین همکاری مشترکش را با پوراحمد خواهد داشت.

ایمان توکلی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مهرداد میرکیانی طراح چهره‌پرداز و علی قائم‌مقامی به عنوان مجری طرح فیلم، از عواملی هستند که حضورشان در این فیلم قطعی شده است.

نوزدهمین اثر سینمایی پوراحمد این روزها در مرحله پیش تولید است و برای حضور در جشنواره فیلم فجر، به زودی جلوی دوربین می‌رود. 

نظر شما