شناسهٔ خبر: 39345 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار کتاب جدید مجید ناظم‌پور

کتاب جدید مجید ناظم‌پور که در مراحل نهایی قرار دارد به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ مجید ناظم‌پور، خواننده و نوازنده عود  گفت: کتاب جدیدم با عنوان "مهارت عودنوازی" که در مراحل نهایی قرار دارد اواخر آذرماه سال جاری منتشر می‌شود.

ناظم‌پور در ادامه تأکید کرد: جلد اول این کتاب اواخر سال گذشته منتشر شد که جلد دوم آن نیز منتشر می‌شود، این کتاب چهارجلدی است و جلد دوم شامل ۵۰ صفحه است.

این خواننده درباره این کتاب خاطرنشان کرد: این کتاب برای هنرجویان مبتدی تا عالی طراحی شده است و در جلدهای بعدی سطح بالاتر می‌رود در نتیجه همه هنرجویان می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

مجید ناظم‌پور افزود: این کتاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که پس از اتمام این آثار هنرجو شناخت کافی نسبت به موسیقی ایرانی پیدا می‌کند و از طرف دیگر شیوه‌های عودنوازی کشورهای دیگر را هم می‌آموزد.

این نوازنده عود در ادامه بیان کرد: هفته گذشته به همراه کیوان ساکت در "هفته فرهنگی ایران" که در الجزایر به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد به صحنه رفتیم که این اجرا با استقبال مواجه شد و من و کیوان ساکت موفق به دریافت لوح شدیم.

این خواننده گفت: بخش اول این برنامه به دو نوازی و بخش دوم به دونوازی و همراهی با یک خواننده الجزایری اختصاص داشت. همچنین بخش آخر نیز به گروه نوازی موسیقی ایرانی اختصاص داشت.

نظر شما