شناسهٔ خبر: 39409 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«نردبان» تا پایان ماه صفر پخش نمی شود

تهیه‌کننده و مجری «نردبان» اعلام کرد این برنامه در ماه‌های محرم و صفر پخش نمی‌شود تا در آستانه پنجمین سالگرد آن، با کیفیت بالاتری از شبکه مستند سیما روی آنتن برود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ الهام عادلی تهیه کننده و مجری «نردبان» از توقف پخش این برنامه خبر داد و گفت: در دو ماه محرم و صفر شاهد پخش برنامه «نردبان» نخواهیم بود. برنامه ما در سالهای گذشته بدون توقف روی آنتن رفته است و حال تصمیم گرفته ایم پس از یکی دو ماه استراحت و بازنگری روی کار، در آستانه پنج سالگی برنامه، با قدرت بیشتری به شبکه مستند برگردیم.

وی از پنج ساله شدن «نردبان» در دی ماه خبر داد و افزود: گرچه در راستای افزایش کیفیت برنامه، تغییراتی در فرم کار خواهیم داشت اما همچنان به نمایش آثار مردمی و نقد و بررسی آنها در قالب عکس و فیلم خواهیم پرداخت.

عادلی تصریح کرد: در ریتم برنامه تغییراتی ایجاد می کنیم تا کار جذابیت های بیشتری برای مخاطبان داشته باشد و نیاز داریم پس از قدری وقفه، کار را با کیفیت بالاتری آغاز کنیم.

«نردبان» با کارگردانی عماد خدابخش در چهار سال اخیر با هدف آموزش مستندسازی به مخاطبان غیرحرفه‌ای، به صورت هفتگی روی آنتن شبکه مستند سیما رفته است.

نظر شما