شناسهٔ خبر: 39521 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جامعه پلیس آمریکا خواستار تحریم فیلم‌های تارانتینو شد

رئیس سازمان پلیس‌های خیراندیش در بیانیه‌ای گفت : «جای شگفتی نیست، اگر کسی که با ستودن جنایت زندگی خود را سپری می‌کند، از پلیس‌ها متنفر باشد.»

به گزارش فرهنگ  امروز به نقل از  خبرآنلاین؛ جامعه پلیس نیویورک خواستار تحریم فیلم‌های کوئنتین تارانتینو شد. تارانتینو شنبه در یک تظاهرات بر علیه وحشی‌گری پلیس در نیویورک شرکت کرده بود.

کارگردان برنده اسکار در این اجتماع اعتراضی گفته بود : «هنگامی که شاهد قتل باشم، خود را کنار نمی‌کشم، باید قاتل را قاتل خواند و مقتول را مقتول. اگر باور دارید که این قتل‌ها ادامه دارد، باید برخیزید و در مقابل آن قدعلم کنید. من اینجا هستم تا بگویم من در جبهه مقتول‌ها هستم.»

رئیس سازمان پلیس‌های خیراندیش دیوید لینچ در پاسخ تارانتینو را «آذوقه‌رسان تباهی» خواند و گفت که به او ربطی ندارد که به شهر ما آمده و در مورد پلیس‌ها یاوه‌سرایی کند.

او در ادامه گفت : «جای شگفتی نیست اگر کسی که با ستودن جنایت زندگی خود را سپری می‌کند، از پلیس‌ها متنفر باشد. افسران پلیسی که تارانتینو آن‌ها را قاتل خطاب می‌کند، در فیلم‌های خیالی او زندگی نمی‌کنند. آنها زندگی خود را به خطر می‌اندازند و حتی گاهی جانشان را فدای حفاظت از جامعه در برابر جنایات حقیقی می‌کنند. اکنون زمان آن است که فیلم‌های او را تحریم کنیم.»

نظر شما