شناسهٔ خبر: 39736 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتب علوم انسانی در صدر آثار ارسالی به جشنواره کتاب سال دانشجویی

از میان ۵۹۴ عنوان کتاب ارسالی به دبیرخانه جشنواره کتاب سال دانشجویی، بخش علوم انسانی با ۳۰۰ عنوان بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  در بیست و دومین دوره  جشنواره کتاب سال دانشجویی، ۵۹۴ عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که کتب علوم انسانی با ۳۰۰ عنوان کتاب بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده است. کتابهای حوزه علوم پزشکی و دامپزشکی با ۱۱۵ عنوان و کتابهای حوزه فنی و مهندسی با ۷۷ عنوان کتاب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

جشنواره کتاب سال دانشجویی هر ساله همزمان با ایام هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط علمی در مراكز علمی و دانشگاهی كشور، جلب همكاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان با ارائه آثار مكتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه‌های جدید برگزار می‌شود.

این جشنواره از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سازمان زیبا سازی شهر تهران، مرکز اطلاع رسانی بازار کار برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه بیست و دومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ روز دوشنبه ۲۵ آبان در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی به نشانی خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و چهارراه ولیعصر برگزار می‌شود.

نظر شما