شناسهٔ خبر: 39827 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نیکی کریمی از تاخیر در اکران فیلمش عذرخواهی کرد

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی شیفت شب در یادداشتی خطاب به مردم نوشت : از بابت تاخیر در اکران فیلمم عذرخواهی می کنم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ نیکی کریمی در یادداشتی خطاب به مردم نوشت: مردمِ خوبم، اکران فیلم وزین محمد رسول الله ( ص) با استقبال شما عزیزان رو به رو شده است که باعث تمدید پخش آن در گروه سینمایی آزادی گردیده، همان سینماهایی که وعده کرده بودیم فیلم شیفت شب را تقدیمتان کنیم، ما به احترام نام عزیز پیامبر (ص)و علاقه شما فرهنگ دوستان، برای اکران شیفت شب صبوری می کنیم و مسوولانه بابت این تاخیر خوش یمن، عذرخواهی می کنیم. 
فیلم سینمایی شیفت شب که مدت هاست پیش فروش بلیت های آن از طریق سینما تیکت آغاز شده و هر هفته جوایزی را به خریداران اهدا می کند قرار بود پس از ایام سوگواری عاشورا روی پرده برود. 
این فیلم آخرین ساخته نیکی کریمی با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، نیکی کریمی، سحر قریشی، حسین پاکدل، اکبر رحمتی، روح الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، یاس نوروزی و گوهر خیراندیش است.
در خلاصه داستان شیفت شب آمده است؛ ناهید زنی ست که در خیابان های تهران به دنبال شوهرش می گردد تا راز زندگی شان را کشف کند.
این فیلم در سی و سومین جشنواره بین الملل فیلم فجر برای نخستین بار اکران شد.

نظر شما