شناسهٔ خبر: 39891 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«من سالوادور نیستم» می‌تواند به گیشه کمک کند/ امروز و فردای اکران

امیرپروین حسینی تهیه کننده و حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش فیلم «من سالوادور نیستم» معتقدند این اثر می‌تواند گیشه را رونق بخشد ولی هنوز شرایط اکران آن فراهم نشده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ امیر پروین حسینی تهیه‌کننده سینما با اشاره به اینکه قرار بود فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی در آبان ماه اکران شود، گفت: شرکت پخش کننده در حال حاضر مشغول رایزنی با سینماداران برای بستن قرارداد اکران است، البته بخشی از قراردادها بسته شده و به زودی برنامه اکران مشخص می شود.

وی ادامه داد: «من سالوادور نیستم» از جمله فیلم هایی است که سینماداران باید به دنبال اکران آن باشند چراکه این فیلم می تواند در فروش گیشه بسیار موفق باشد. در واقع موفقیت یک فیلم در گیشه بیشتر از آن که برای تهیه کننده جذاب باشد برای سینماداران خوشایند است.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا این فیلم سینمایی قبل از جشنواره فیلم فجر اکران شود.

همچنین حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش «رسانه فیلمسازان» درباره پخش فیلم «من سالوادور نیستم» توضیح داد: در ابتدا قرار بود تا نیمه دوم آبان ماه این فیلم سینمایی اکران شود، اما تا امروز شرایط آن فراهم نشده است.

اسماعیلی در پایان گفت: در حال حاضر با توجه به رکود گیشه در سینمای ایران فیلمی مانند «من سالوادور نیستم» می تواند به گیشه سینما کمک کند و اگر با شورای صنفی نمایش و سینماداران به توافق برسیم به زودی این فیلم سینمایی در سینماها اکران می شود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» آمده است: ناصر و خانواده اش بواسطه آژانس تعطیلات رویایی به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ...

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نظر شما