شناسهٔ خبر: 39917 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امکان بارگذاری کتاب‌ها در سایت نمایشگاه کتب کاربردی از 17 آبان

امکان بارگذاری اطلاعات کتاب‌ها برای ثبت‌نام‌کنندگان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی از یکشنبه 17 آبان‌ماه فراهم می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ سایت انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان به نشانی www.anjomannasheran.comبرای بارگذاری اطلاعات کتاب‌های ثبت‌نام‌کنندگان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی درنظر گرفته شد. با فراهم شدن این امکان از یکشنبه ۱۷ آبان‌ماه، مخاطبان نمایشگاه به یک بانک اطلاعاتی جامع دسترسی خواهند داشت و می‌توانند  در این سایت به جستجوی کلیدواژه‌ای و موضوعی کتاب‌های حاضر در نمایشگاه بپردازند.
 
در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی کتاب‌هایی در شاخه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، پزشکی، هنر، علوم پایه، کتاب‌های مرجع و کشاورزی عرضه خواهد شد. این آثار به زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، عربی، آلمانی و فرانسه و بیشتر آن‌ها اصلی بوده و از سال ۲۰۱۲ به بعد منتشر شده‌اند.
 
طراحی پوستر نمایشگاه سیزدهم کتب کاربردی و دانشگاهی
پوستر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی به همت زهره عسگری طراحی شده و در آن یک تایپوگرافی ویژه از عدد ۱۳ دیده می‌شود. قسمت بالای عدد ۳ مانند یک کتاب بازشده از بالا طراحی شده است. روی عدد یک هم نماد نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی دیده می‌شود؛ فردی که با مطالعه کتاب، بال‌هایی از جنس کتاب درآورده و در حال پرواز به سوی کمال و دانایی است.
 
سیزدهمین نمایشگاه بین‏‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، از یکم تا چهارم آذرماه در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برپا خواهد بود و انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان متولی برگزاری این رویداد فرهنگی است.

نظر شما