شناسهٔ خبر: 40016 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دیدگاه وزیر بهداشت درباره سلامت جسمی و روانی خبرنگاران

وزیر بهداشت با بیان اینکه سلامت خبرنگاران به جهت شغلشان در خطر قرار دارد، ابراز امیدواری کرد با کمک دولت و مجلس، مشکلات فعالان این حوزه کاهش یابد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که صبح امروز از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران بازدید کرد،در ارزیابی خود از وضعیت سلامت جسمی و روانی خبرنگاران به جهت سخت و زیان آور بودن شغلشان گفت: ما هم قبول داریم که هم برای جسم آنها زیان آور است و هم در حوزه روان، مشکلاتی را برای آنها و مخاطبان به وجود می‌آورد و سلامت جسمی و روانی خبرنگاران در خطر است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین ابراز امیدواری کرد با کمک و همکاری مشترک و نزدیک مجلس شورای اسلامی و دولت، مشکلات خبرنگاران کاهش یابد و قانون مربوط به سخت و زیان آور بودن این شغل هم به طور کامل و دقیق اجرایی شود.

قاضی زاده هاشمی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر واکنش او نسبت به انتقادات خبرنگاران از حوزه مربوط به وی، گفت: از بابت کم کاری در سیستم وزارت بهداشت، ناراحت می شوم اما از اینکه از مشکلی مطلع شده و گرهی باز می شود، خوشحال می شوم.در حوزه رسانه معتقدیم در ماموریت هایمان موفق نخواهیم بود مگر با کمک خبرنگاران. کمک آنها در واقع کمک به مردم و سلامت مردم است.

وی علت حضورش در نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها را نیز ابراز تقدیر از خبرنگاران دانست.

نظر شما