شناسهٔ خبر: 40057 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون سیما به «پشت بام تهران» رفت/ شوخی درباره پرداخت دستمزدها

معاون سیما با حضور در پشت صحنه سریال «پشت بام تهران» در جریان جزئیات این سریال قرار گرفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی اصغر پورمحمدی معاون سیما، محمود رضا تخشید مدیر مرکز امور نمایشی سیما، محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما، رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک امروز چهاشنبه ۲۰ آبان از پشت صحنه سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی بازدید کردند.

ثریا قاسمی، کامبیز دیرباز و سام درخشانی از جمله بازیگران حاضر در صحنه بودند. همچنین سعید نعمت الله نویسنده و زینب تقوایی تهیه کننده این سریال نیز در جمع عوامل سریال «پشت بام تهران» حضور داشتند.

پورمحمدی قبل از ضبط صحنه هایی از سریال به اثر قبلی بهرنگ توفیقی با عنوان «آمین» اشاره کرد که به طور مشترک توسط توفیقی و منوچهر هادی ساخته شده بود.

پورمحمدی همچنین با اشاره به حضور ثریا قاسمی، از زمان همکاری خود با او یاد کرد و گفت: من سال ۶۲ با خانم قاسمی آشنا شدم و آن زمان در رادیو همکاری هایی با هم داشتیم.

ثریا قاسمی نیز با تایید سخنان پورمحمدی بیان کرد که در آن سال ها بسیاری از هنرمندان کار خود را از رادیو شروع کردند.

وی همچنین در واکنش به سخن پورمحمدی درباره نقش خود در سریال «معمای شاه» که جمعه گذشته روی آنتن شبکه یک سیما رفت، گفت: من نقش کوتاهی در این سریال داشتم که در همین یک قسمت پخش شد و بعد از آن دیگر نقشی ندارم. من در این قسمت رئیس گدایان شهر تهران بودم و آقای محمدرضا ورزی کارگردان سریال به به گونه ای برنامه ریزی کرد که من بتوانم این نقش کوتاه را بازی کنم.

در ادامه زینب تقوایی با اشاره به شرایط سخت تولید سریال «پشت بام تهران» اظهار کرد: بازیگرانی همچون خانم قاسمی در این کار اذیت شدند و ما دائما نگران توده های هوای سردی بودیم که هواشناسی اعلام می کرد. همچنین در این کار مدت زیادی را شب کار بودیم و در حین تصویربرداری و تولید با بارش باران مواجه می شدیم با این حال عوامل سریال و هنرمندان و سایر دوستان همکاری بسیار خوبی با ما داشتند و ما نمی دانیم که چطور باید این زحمات را جبران کنیم.

پورمحمدی نیز به شوخی بیان کرد که هزینه عوامل را به موقع بدهید تا بتوانید این زحمات را جبران کنید چراکه بسیاری از تهیه کنندگان دستمزدها را به موقع نمی دهند.

در این مراسم سکانس هایی از سریال «پشت بام تهران» که پیش از این تصویربرداری شده بود برای مدیران سیما پخش شد. همچنین سکانسی هم با حضور ثریا قاسمی و کامبیز دیرباز تصویربرداری شد.

صحنه های «پشت بام تهران» در این سکانس ها در لوکیشنی در نیاوران تصویربرداری شد که قرار است در داستان ماجرای خانه ای در شمال کشور را روایت کند.

نظر شما