شناسهٔ خبر: 40110 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعطای ۱۰۰ میلیون تومان جایزه به روستاهای دوستدار کتاب

۱۰۰ میلیون تومان جایزه به ۱۰ روستای برگزیده در جشنواره روستاها و عشاير دوستدار اعطا می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مدیر کل روابط عمومی بانک آینده، گفت: امسال هم مانند سال گذشته به هر یک از روستاهای برگزیده در جشنواره روستاها و عشاير دوستدار كتاب ۱۰ میلیون تومان جایزه تعلق خواهد گرفت.

محمود ترابیان با بیان اینکه برآوردها و نظرسنجی‌ها در مورد تاثیرات اعطای چنین جوایزی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود، عنوان کرد: در جشنواره سال گذشته، اعطای این جایزه شور و شعف و انگیزه بسیاری را در میان روستائیان دوستدار کتاب به وجود آورد و امیدواریم امسال نیز چنین بازخوردی را شاهد باشیم.

وی درباره نحوه هزینه‌کرد این جایزه در روستاها گفت: این جایزه صرف خرید کتاب، تجهیز و گسترش کتابخانه‌های روستایی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در روستاها می‌شود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر نحوه هزینه‌کرد ۱۰ میلیون تومان جایزه در هر یک از روستاهای برگزیده نظارت دارد.

مدیر کل روابط عمومی بانک آینده درباره چگونگی حمایت بانک ها از چنین برنامه‌هایی اظهار کرد: بانک‌ها برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود بودجه‌هایی قرار می‌دهند که معمولاً از محل بودجه تبلیغات پرداخت می‌شود و یکی از اهداف اصلی اعطای جایزه به روستاهای برگزیده کمک به ترویج کتابخوانی است. ۱۰۰ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده برای ۱۰ روستای برگزیده در مراسم اختتامیه جشنواره روستاها و عشاير دوستدار كتاب اعطا خواهد شد.  

نظر شما