شناسهٔ خبر: 40248 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

صمدی: ' پدر آن دیگری' فیلمی برای خانواده ها است

کارگردان فیلم سینمایی ' پدر آن دیگری' گفت: این اثر سینمایی فیلمی برای خانواده ها است و به تحکیم بنیان خانواده کمک می کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ اکران مردمی فیلم سینمایی«پدر آن دیگری» آخرین ساخته ی «یدالله صمدی» با حضور هنرمندان و عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
این مراسم به همت موسسه تصویر شهر شامگاه سه شنبه با استقبال مردم در سالن شماره سه پردیس ملت برگزار شد.
افسانه بایگان، حسین یاری، حسن پویا، نظام الدین کیایی، سعید کریمی، سلمان فرخنده، سیروس عبدلی،بنفشه صمدی،مهدی یار عزیزی،حسن تهرانی،پدرام شکوری، مهدی لباف و ناصر فخری از جمله چهره های حاضر در این مراسم بودند.
یدالله صمدی در این مراسم با تقدیر از تماشاگران حاضر گفت : امیدوارم از تماشای این فیلم لذت برده باشید و تماشای این اثر سینمایی را به دیگران توصیه کنید زیرا این فیلم برای خانواده هاست و به تحکیم بنیان خانواده کمک شایانی خواهد کرد.
در ادامه حسین یاری نیز با اشاره به ساختار قصه گو و ژانر خانوادگی - اجتماعی فیلم اظهار کرد: معتقدم پدر آن دیگری فیلمی موفق است و می تواند آیینه جامعه اش باشد و تماشاگر این فیلم در واقع بخشی از خودش را می بیند.
وی یادآور شد: داستان در دهه ۶۰ اتفاق می افتد و با این اثر می توان همزاد پنداری کرد.
این بازیگر سینما اظهار امیدواری کرد ساخت این نوع آثار سینمایی که رو به فراموشی است ، دوباره محقق شود.
فیلم سینمایی پدر آن دیگری هم اینک در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.
حسین یاری، هنگامه قاضیانی، بنفشه صمدی، مریم سعادت، افشین نخعی، رامونا شاه، سعید کریمی،اکبر عبدی،جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، فریده سپاه منصور، شمسی فضل الهی، محمد ابهری، مهدیار عزیزی، پارسا مشیری، سینا محمدی فر، آروند کریمی بازیگران این اثر سینمایی به کارگردانی یدالله صمدی هستند.

نظر شما