شناسهٔ خبر: 40275 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست «کمیته برنامه‌ریزی وحدت حوزه و دانشگاه» در یزد برگزار شد

نخستین نشست «کمیته برنامه‌ریزی وحدت حوزه و دانشگاه» با حضور مسئولان حوزه علمیه خواهران، نهاد دانشگاه، طلاب و دانشجویان استان یزد برگزار شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  مریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد هدف از تشکیل کمیته برنامه‌ریزی وحدت حوزه و دانشگاه را بررسی اهداف والای امام خمینی(ره) در نامگذاری این روز و پیگیری دیدگاه‌های مقام معظم رهبری، علما و اساتید دانست.

وی یکی دیگر از اهداف تشکیل این کمیته را استفاده از فکر و ایده‌های نو و پویای طلاب و دانشجویان جوان در اجرای برنامه‌های بهتر در زمینه وحدت حوزه و دانشگاه برشمرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد، ایجاد الفت بیشتر میان طلاب و دانشجویان، بررسی راهکارهای اصلاح جامعه و حرکت پا به پای علم و دین را از برکات وحدت میان حوزه و دانشگاه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد نیز هدف از برگزاری این نشست را استفاده از پیشنهادات و نظرات دانشجویان و طلاب دانست و تأکید کرد: لازم است این نشست‌ها در سطح بالاتر برای رؤسا و مسئولان مراکز دانشگاهی و اساتید حوزه و دانشگاه نیز برگزار شود.

در ادامه این نشست هر یک از طلاب و دانشجویان به ارائه نظرات خود درباره کیفیت، سبک برنامه و جلسات در زمینه وحدت حوزه و دانشگاه پرداختند.

نظر شما