شناسهٔ خبر: 40419 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آخرین بار کی سحر را دیدی؟ به ضبط سکانس‌های پایانی رسید

فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» به کارگردانی فرزاد موتمن مراحل پایانی فیلمبرداری را پشت سر می گذراند و ژیلا ایپکچی تدوین این اثر سینمایی را انجام می‌دهد.

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فرزاد موتمن کارگردان سینما که «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» را با فیلمنامه ای از امیر عربی اواخر شهریور جلوی دوربین برده است درباره روند تولید این اثر سینمایی  گفت: مراحل پایانی فیلمبرداری «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» در محل پل مدیریت در حال انجام است و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان هفته جاری فیلمبرداری تمام سکانس ها تمام خواهد شد.

وی در پایان گفت: همچنین قرار است ژیلا ایپکچی تدوین را انجام دهد و همه تلاش این است که این اثر سینمایی را به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

آتیلا پسیانی، فریبرز عرب نیا، ژاله صامتی، سیامک صفری، امیر حسین فتحی، بهاران بنی احمدی، محمدرضا غفاری، شبنم فرشادجو و آناهیتا درگاهی در این فیلم سینمایی بازی کرده اند.

در خلاصه داستان فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» آمده است: صبح است، مادری سراسیمه وارد کلانتری می شود و به افسر نگهبان می گوید دختر جوانش، سحر، دیشب به خانه بازنگشته است...

نظر شما