شناسهٔ خبر: 40540 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

كارگردان تحسين‌شده «قوچ‌ها» فيلم بعدی‌اش را معرفی كرد

گريمور هاكونارسون كارگردان فيلم تحسين شده «قوچ‌ها» اعلام كرد فيلم بعدی‌اش را هم در روستا می‌سازد.

 

فیلم قوچ‌ها

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ در حالی كه فیلم «قوچ‌ها» موفق شد در جشنواره‌ها و جوایز مختلف سینمایی خود را مطرح كند، كارگردان ایسلندی سازنده این فیلم اعلام كرد فیلم بعدی‌اش را با نام «كانتی» می‌سازد.

 

گریمور هاكونارسون گفته است به شدت در حال نوشتن فیملنامه فیلم بعدی‌اش است كه با عنوان «كانتی» در حال شكل گیری است.

وی گفته است احساس خوبی نسبت به این فیلمنامه دارد و «كانتی» یا «روستا» داستانی زنی را در مركز توجه قرار می‌دهد كه در یك جامعه بسته از ایسلند زندگی می كند.

این كارگردان گفت: این فیلم درباره كشف خود است، بیرون آمدن از فضای بسته و رودر رو شدن توسط جامعه و مردم. این فیلم لحنی شبیه «قوچ‌ها» دارد و در عین حال با طنز درهم آمیخته و درام و تعلیق نیز بخشی از لحن آن را تشكیل می‌دهند. با این حال این فیلم بیش از هر چیز فیلمی سیاسی است كه بیشتر درباره زنان و گاوهاست تا درباره مردان و گوسفندان.

هاكونارسون در این فیلم بار دیگر با گریمار جانسون تهیه كننده «قوچ‌ها» همكاری می‌كند و در حال جستجو برای همراهان بالقوه دیگر هستند.

«قوچ ها» با همكاری دانمارك، نروژ و لهستان ساخته شد.

فیلم جدید این كارگردان ایسلندی قرار است زمستان ۲۰۱۷ فیلمبرداری شود.

«قوچ‌ها» نخستین بار در جشنواره فیلم كن به نمایش درآمد و جوایز اصلی بخش نوعی نگاه را دریافت كرد. این فیلم جوایز بیش از ۲۰ جشنواره سینمایی را دریافت كرده كه زوریخ، تسالونیكی و لوبلیانا از جمله آنها هستند. این فیلم در جشنواره كارلوی واری، تلوراید، تورنتو و بوسان نیز نمایش داده شد و نامزدی ۶ جایزه از جشنواره فیلم اروپا را گرفت و به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد.  

نظر شما