شناسهٔ خبر: 40626 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تصویرگران راه یافته به نمایشگاه کتاب بلونیا موردحمایت قرار می گیرند

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران باحمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازهنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه تصویرگری بلونیاراه پیداکندحمایت می کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛  به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، نمایشگاه تصویرگری یکی ازبخش های جذاب نمایشگاه کتاب بلونیا است که ازسال ۱۹۷۶ درجوارنمایشگاه برگزارمی شود. هرساله هزاران تصویرگرازسراسرجهان ازجمله ایران آثارخود را برای این نمایشگاه ارسال می کنند. درمدت برگزاری نمایشگاه آثارانتخابی دربخش جنبی به نمایش درمی آید. این نمایشگاه به بسیاری از هنرمندان این فرصت را می دهد تا آثار خود را در سطح جهان ارایه دهند و مشتری هایی در آن سوی مرزها بیابند.

درنمایشگاه سال جاری که در بلونیا برگزارشد ۲۹۶۷ نفرآثار خود را به این نمایشگاه ارسال کرده بودند که ۳۸۰ اثر از۷۶ تصویرانتخاب و به نمایش درآمده بود که دربین آنها آثار۳نفرازهنرمندان کشورما نیز حضورداشت.

آثارارایه شده دراین نمایشگاه دریک کاتالوگ تحت عنوان کتاب سال تصویرگری بلونیا به چاپ می رسد و با قیمتی درحدود۲۵ یوروبه بازدیدکنندگان ارایه می شود.

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران باحمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازهنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه تصویرگری بلونیاراه پیداکندحمایت می کند. این حمایت شامل پرداخت بخشی ازهزینه های سفر به نمایشگاه کتاب بلونیا خواهد بود.

نمایشگاه کتاب کودک بلونیا ۱۳ تا ۱۶ فرودین ماه سال آینده برگزار می‌شود. موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر کشورمان در این دوره ازنمایشگاه شرکت می کند.

نظر شما