شناسهٔ خبر: 40869 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برپایی دهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر با ۳۵ هزار عنوان کتاب

دهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر که دویست و نود و هشتمین نمایشگاه استانی کتاب مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران است، فردا با ۳۵ هزار عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف افتتاح خواهد شد.

 

برپایی دهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر با 35 هزار عنوان کتاب

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ حمیده ماحوزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اعلام این مطلب گفت: دهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر از فردا دوشنبه (۲۳ آذرماه)، با حضور ۳۵۰ ناشر در ۱۵۰ غرفه و ۳۵ هزار عنوان کتاب افتتاح می‌شود.
 
وی با بیان این‌که این نمایشگاه تا بیست و نهم آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است، ادامه داد: برای این نمایشگاه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان بُن کتاب به منظور ارائه تسهیلات به بازدیدکنندگان، در نظر گرفته شده است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های جنبی این دوره از نمایشگاه استانی کتاب بوشهر، گفت: در این نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف، پیشگیری از اعتیاد، پدافند غیرعامل، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، مهارت‌های زندگی و آیین رونمایی از تازه‌های نشر استانی برگزار خواهد شد.
 
ماحوزی درباره تفاوت بارز این دوره از نمایشگاه استانی کتاب بوشهر نسبت به دوره پیش، عنوان کرد: در این دوره معاونت سیاسی ـ امنیتی استانداری بوشهر به درخواست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جلسه‌ای را با نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، رؤسای دانشگاه‌ها و ادارات کل استان بوشهر به منظور دعوت به همکاری و حضور آنها در دهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر برگزار کرد. همچنین دو روز پایانی این نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به دانش‌آموزان و دانشجویان اختصاص دارد. روز پایانی نیز، نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.
 
وی با بیان این‌که نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره از نمایشگاه، سعی کردیم از حضور ناشرانی برخوردار باشیم که خود مردم و دانشگاهیان خواستار حضور آن‌ها بودند.

نظر شما