شناسهٔ خبر: 40903 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برپایی هفته شگفت‌انگیز کتاب در فروشگاه سوره مهر

فروشگاه کتاب سوره مهر هفته‌های شگفت‌انگیر کتاب را برگزار می‌‌کند.

 

سوره مهر

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛مجموعه فروشگاهی کتاب سوره مهر در میدان انقلاب جهت تشویق مخاطبان به کتابخوانی طرح‌­های تخفیفی ویژه‌­ای را به مدت یک ماه در نظر گرفته است. بر این اساس مخاطبان این فروشگاه می‌توانند از سه قفسه تخفیفی خرید کتاب در این مرکز بهره ببرند.

بر این اساس در قفسه تخفیف سبد کتاب مجموعه‌­ای از کتاب­‌های همسو، با تخفیف ۲۰ درصد ارائه می‌شود، در قفسه تخفیف دائمی که در آن فروش همه کتاب‌­ها با ۲۵ درصد تخفیف صورت می‌پذیرد و در قفسه تخفیف مناسبتی که فروش کتاب‌­های مرتبط با مناسبت‌­های خاص با تخفیف ویژه ۲۵ درصد ارائه می‌شود.

سوره مهر در این فروشگاه همچنین اقدام به برپایی هفته‌های شگفت‌انگیز کتاب کرده که در هفته‌های پایانی هر ماه در این فروشگاه برگزار می‌شود و تخفیف‌های ویژه‌ای برای مراجعه کنندگان به این فروشگاه در نظر گرفته شده است.

بر این اساس در قالب هفته شگفت‌انگیز کتاب سوره مهر طی هفته پایانی هر ماه در روز شنبه‌ ۱۷ درصد تخفیف برای خرید هر کتاب و ۲۳ درصد تخفیف برای خرید کتاب­‌های انتشارات سوره مهر در نظر گرفته شده است.

در روز  یکشنبه اهدای کتاب رایگان به ارزش یک چهارم خرید از فروشگاه اجرا می‌شود.

در روز دوشنبه مخاطبان می‌توانند سفارش خرید کتاب با امضا و دست نوشته نویسندگان کتاب داشته باشند و در روز سه ­شنبه مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

در روزهای چهارشنبه تخفیف ویژه ۲۵ درصد برای کتاب­‌های کودک و کتاب‌­های شکرستان در نظر گرفته شده و در روز پنج­شنبه طرح فروش یک کتاب خاص با تخفیف ویژه ۳۰ درصد و دیدار با چهره‌­ها و نویسندگان در فروشگاه اجرایی می‌شود.

مجموعه فروشگاهی و نمایشگاهی سوره مهر ارائه دهنده بیش از ۱۲۰۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف است و هر روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب پذیرای علاقه‌مندان به کتاب است.

نظر شما