شناسهٔ خبر: 40906 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دومین نشست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با مدیران‌کل ارشاد استان‌ها در بندرعباس

همایون امیرزاده، مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دومین نشست تخصصی معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه با مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد استان‌ها به میزبانی شهر بندرعباس خبر داد.

 

برگزاری دومین نشست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با مدیران‌کل ارشاد استان‌ها در بندرعباس

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده در این باره اظهار کرد: این نشست تخصصی با حضور مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و مدیران ستادی معاونت امور فرهنگی ۲۵ و ۲۶ آذرماه به میزبانی شهر بندرعباس برگزار می‌شود.
 مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه‌های این نشست تخصصی گفت: در این نشست ۴ کارگروه حضور خواهند داشت؛ کارگروه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و تعاملات فرهنگی، کارگروه چاپ و نمایشگاه‌های کتاب، کارگروه ادبیات، مفاخر و اقوام ایرانی و کارگروه کتاب و کتابخوانی. این کارگروه‌ها در این نشست تخصصی به بررسی مسائل و موضوع‌های معاونت امور فرهنگی می‌پردازند.
 نخستین نشست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مهرماه ۱۳۹۳ به میزبانی شهر تبریز برگزار شد و از نتایج آن می‌توان به تصویب ۸۰ مصوبه با موضوعات چاپ، کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه‌های استانی و ادیان و اقوام ایرانی اشاره کرد. 
 

نظر شما