شناسهٔ خبر: 40921 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان نخستین دوره مسابقه سراسری کتابخوانی «مکتب شهدا»

فراخوان نخستین دوره مسابقه سراسری کتابخوانی نشر شاهد با عنوان «مکتب شهدا» از سوی اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام شد.

 

1448257812842_n00142452-b.jpg

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ محبوب شهبازی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر گفت: اولین مسابقه کتابخوانی سراسری نشر شاهد در دوره جدید با نام «مکتب شهدا» از ۱ دی ماه جاری تا ۲۲ اسفند، با هدف تقویت و تنوع بخشی به برنامه‌های متنوع فرهنگی روز بزرگداشت شهدا، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نشر آثار و پیام والای شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

شهبازی ادامه داد: اولین مسابقه کتابخوانی نشر شاهد به دو کتاب ارزنده «آقا سید مجتبی»؛ خاطرات سردار شهید سید مجتبی هاشمی و «چهار گلوله برای رفیق» و مجموعه خاطرات آزاده جانباز عباس فهیمی اختصاص یافته است.

وی در خصوص نحوه تهیه این کتاب‌ها گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند فایل الکترونیکی کتاب «چهار گلوله برای رفیق» را از پایگاه فرهنگ ایثار و شهادت؛ «نوید شاهد»به نشانی WWW.NAVIDESHAHED.COM دریافت کنند و کتاب «آقا سید مجتبی» را از مراکز توزیع و فروش نشر شاهد در سراسر کشور تهیه و یا از طریق تماس با اداره تالیف و نشر شاهد به شماره ۸۸۳۰۸۰۸۹ به صورت پستی و با تخفیف ویژه خریداری کنند.

مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: شیوه‌نامه و راهنمای شرکت در مسابقه و اطلاعات تکمیلی در پایگاه فرهنگی نوید شاهد منتشر می‌شود وبه نفرات برگزیده این دوره جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد.

نظر شما