شناسهٔ خبر: 40963 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

روزنامه الکترونیکی «۵۷ آنلاین» رونمایی شد

روزنامه الکترونیکی «۵۷ آنلاین» رونمایی شد، این روزنامه محصول اخیر قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی است که با هدف جریان سازی در دانشگاه‌ها توسط مرکز رسانه‌ای ۵۷ برای انتشار در فضای مجازی تهیه می‌شود.

 

خبرگزاری فارس: روزنامه الکترونیکی «۵۷ آنلاین» رونمایی شد

  • به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ از سایت روزنامه الکترونیکی «۵۷ آنلاین» با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی رونمایی شد. «۵۷ آنلاین» محصول اخیر قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی است که با هدف جریان سازی در دانشگاه ها توسط مرکز رسانه‌ای ۵۷ به صورت روزانه تهیه و ارائه می‌شود‌.

داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در مراسمی با حضور مسئولین حوزه های بسیج دانشجویی در محل لانه جاسوسی سابق «۵۷ آنلاین» را به عنوان الگویی از کار رسانه‌ای معرفی کرد که تشکل های دانشجویی و دفاتر بسیج دانشجویی می‌توانند از آن در دانشگاه های خود استفاده کنند و در یک افق بلند مدت نیز بتوانند توانمندی رسانه‌ای را در استان های کشور ایجاد کنند که خود در حوزه تولیدات رسانه ای به غنای لازم دست یابند.

روزنامه ‌الکترونیکی دانشجویی «۵۷ آنلاین» با هدف کمک به فضای رسانه‌ای تشکل‌های دانشجویی منتشر می‌شود. از این روزنامه الکترونیک که توسط دانشجویان فعال رسانه‌ای در مرکز رسانه ای ۵۷ قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی منتشر می شود، تاکنون بیش از ۵۰ شماره منتشر شده است و‌ اینک در آستانه انتشار شماره پنجاه و هفتم این روزنامه، سایت آن نیز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

این روزنامه الکترونیکی در قالب نیم صفحه به مهمترین اخبار و تیترهای هر روز می پردازد، و به نوعی ویژه فضای دانشجویی و با همکاری دانشجویان سراسر کشور در فضای مجازی منتشر می شود. علاقمندان می توانند برای تهیه این روزنامه الکترونیکی به نشانی روزنامه به آدرس www.online۵۷.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما