شناسهٔ خبر: 41067 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سیفی آزاد مدیر مركز امور نمايشي سيما شد، تخشید مشاور معاون سیما

با حكم علي اصغر پورمحمدي، رحمان سيفي آزاد به سمت رياست مركز امور نمايشي سيما منصوب شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ به نقل از روابط عمومي رسانه ملي دكتر پور محمدي در اين حكم، سيفي آزاد را به توجه به ايده هاي جديد در توليد فيلم و سريال و ارتقاء سطح كيفي اين توليدات، بازنويسي روند توليد آثار نمايشي، تشكيل شوراهاي طرح و برنامه براي تصويب متون نمايشي و نظارت مستمر هنري ، فني و مالي بر توليد، مكلف كرده است .

 متن اين حكم بدين شرح است:

 بسمه تعالي

 جناب آقاي رحمان سيفي آزاد

 نظر به تعهد، تدين و تجربيات ارزشمند جناب عالي در رسانه ملي، به ويژه در توليد آثار مفيد، جذاب و اثرگذار نمايشي، به موجب اين حكم به سمت "رئيس مركز امور نمايشي سيما " منصوب مي شويد.

ساماندهي يكپارچه برنامه هاي نمايشي به لحاظ روند توليد، موضوع، محتوا و ساختار،باهدف ارتقاء سطح كيفي توليدات و بر اساس اهداف و سياست هاي رسانه ملي و ماموريت هاي شبكه ها ؛از مهمترين ماموريت هاي مركز امور نمايشي سيماست. با توجه به اين ضرورت،اهم وظايف جناب عالي بدين شرح اعلام مي شود:

 ۱- دريافت ايده ها، طرح ها و متون نمايشي از شبكه ها براي بررسي و تصويب.

 ۲- بازنويسي روند توليد آثار نمايشي از ايده تا پخش.

 ۳- تعيين مديران گروه هاي فيلم و سريال با هماهنگي مديران محترم شبكه ها.

 ۴- تشكيل شوراهاي طرح و برنامه براي بررسي و تصويب متون نمايشي.

 ۵- تشكيل شوراي برآورد،بودجه و ارزيابي فني و توليد، براي آثار نمايشي.

 ۶- نظارت مستمر هنري، فني و مالي بر توليد آثار نمايشي از مرحله تصويب تا پايان توليد با هدف انطباق آثار توليدي با اهداف و سياست هاي رسانه ملي .

 انتظار دارد با توكل به خداوند بزرگ،بهره گيري از رهنمودهاي مقام معظم رهبري و استفاده از دانش و تجربيات اهل فن و هنر و همراهي مديران محترم شبكه ها در توليد آثار نمايشي فاخر كه در بر گيرنده مولفه هاي دين، اخلاق، آگاهي و اميد و همچنين نشاط بخش باشد اهتمام شايسته اي داشته باشيد.

 لازم مي دانم از زحمات مخلصانه و خدمات ارزشمند جناب آقاي محمودرضا تخشيد در طول تصدي رياست مركز امور نمايشي سيما كه منشاء اثرات مفيدي بودند،صميمانه سپاسگزاري كنم.

 توفيق شما را براي اعتلاي فرهنگ غني اسلام و ايران از خداوند بزرگ مسئالت مي كنم.

 علي اصغر پور محمدي - معاون سيما

 

رحمان سيفي آزاد پيش از اين مديريت گروه فيلم و سريال شبكه هاي يك و چهار سيما را تجربه كرده و فيلم نامه نويس «خواب زده ها» و «من مادر هستم» بوده است. وي تجربه تهيه كنندگي فيلم در سينما را نيز دارد.

 

محمود رضا تخشید مشاور معاون سیما شد

علی اصغر پورمحمدی همچنین در حکمی محمود رضا تخشید را به سمت مشاورخود در امور برنامه های نمایشی منصوب کرد. معاون سيما در اين حكم آورده است :

جناب آقاي محمود رضا تخشيد

نظر به تعهد و تجربيات ارزشمند جناب عالي در رسانه به ويژه در امور برنامه هاي نمايشي ، به موجب اين حكم به سمت " مشاور معاون سيما در امور برنامه هاي نمايشي " منصوب مي شويد.

انتظار دارد مركز امور نمايشي سيما ، مديران محترم شبكه ها و مديران گروه هاي فيلم و سريال از راهنمايي ها و دانش هنري و حرفه اي جناب عالي در توليد آثار نمايشي اثرگذار، مفيد و جذاب بهره مند شوند.

توفيق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

علي اصغر پور محمدي -معاون سيما

نظر شما