شناسهٔ خبر: 41072 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعضای شورای عالی همایش مدیریت رسانه مشخص شدند

اعضای شورای عالی دومین همایش بین المللی مدیریت رسانه با تشکیل جلسه هیئت مدیره آن، مشخص شدند.

 

مدیریت رسانه

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمود اسعدی دبیر علمی دومین همایش بین المللی مدیریت رسانه در گفتگویی درباره این همایش گفت: چندی پیش جلسه هیئت مدیره این همایش برگزار شده و اعضای شورای عالی آن مشخص شدند.

وی افزود: به دنبال برگزاری اولین دوره همایش بین المللی مدیریت رسانه در آبان ماه سال گذشته، بنا بر این گذاشته شد که دومین دوره این همایش با همکاری و مشارکت دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه صدا و سیما، مرکز آموزش و سنجش صدا و سیما، معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسات ISC (علوم جهان اسلام)، ایران داک و چند سازمان و نهاد رسانه ای برگزار شود.

دبیر علمی همایش مدیریت رسانه ادامه داد: طی جلسه هیئت مدیره این همایش، دکتر علی اکبر فرهنگی به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری، دکتر باقر ساروخانی به عنوان رئیس عالی همایش، دکتر حسن خجسته به عنوان رئیس عالی همایش و بنده هم به عنوان دبیر علمی منصوب شدیم. محور اصلی این دوره همایش، ارتباط سازمان های رسانه ای با دانشکده های مدیریت و ارتباطات دانشگاه هاست. موضوع اصلی همایش هم، رسانه و مخاطب است. این همایش، خلاف دوره پیشین که به صورت دو روزه برگزار شد، یک روزه برگزار می شود و در آن کارگاه ها و ورکشاپ های مختلفی چون کارگاه آموزشی اقتصاد رسانه توسط دکتر حسینی دانا برگزار می شود.

اسعدی گفت: بیش از ۱۱۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده و همایش هم روز ۲۶ دی در کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

نظر شما