شناسهٔ خبر: 41100 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چاپ یک مجموعه داستان جدید از نویسندگان جوان کشور

مجموعه داستان «الفبایم را جدی بگیر» نوشته پریناز موسوی توسط انتشارات هیلا منتشر و راهی کتابفروشی ها شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ پریناز موسوی از داستان نویس های جوان کشور است که در این کتاب، ۷ داستان کوتاهش را منتشر کرده است. اسامی داستان های این کتاب به ترتیب عبارت است از: «الفبایم را جدی بگیر»، «خاله خمیر»، «خانه ات بوی سوسیس می دهد»، «اشک هایت را در آسمان بریز»، «کفش هایش کتانی است»، «همه کوتولکه های من» و «هیچ کس حال آهو را نمی فهمد».

در قسمتی از داستان «خانه ات بوی سوسیس می دهد» می خوانیم:

و تو هیچ وقت نفهمیدی مادرت از پدرت متنفر است یا عاشقش است. حرف پدر که می شد ناخودآگاه صدایش به لرزه می افتاد، انگار نمی توانست یا نمی خواست درباره اش حرف بزند، حتی وقتی ترانه بهش گفت: «من هیچ وقت مثل تو نمی ایستم شوهرم توی سرم بزند. طلاق می گیرم تمام.»

خودت دیده بودی که مادر قبل رسیدن پدر با چه شوق و ذوقی این ور آن ور می رفت. چایی را فوری دم می کرد، میوه ها را می شست و می گذاشت روی میز و تو و ترانه را مجبور می کرد دست و صورتتان را بشویید و موهایتان را شانه کنیدو خودش یک رژ قرمز رنگ می زد به لب هایش و پدر، با یک بغل خرید، تو و ترانه را می بوسید و به مادر لبخند می زد و آهسته زیر گوشش پچ پچ می کرد. تو همیشه صدای هق هق مادر را از توالت فرنگی شنیده بودی، وقتی همه می خوابیدند و تو خوابت نمی برد...

این کتاب با ۹۵ صفحه، شمارگان ۶۶۰ نسخه و قیمت ۶۰ هزار ریال منتشر شده است.

نظر شما