شناسهٔ خبر: 41120 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور ۲۸۴ ناشر در نهمین نمایشگاه کتاب ایلام

دویست و نود و نهمین نمایشگاه کتاب استانی با حضور ۲۸۴ ناشر از سراسر کشور روز پنجشنبه، ۳ دی‌ماه، با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران افتتاح می‌شود.

 

نمایشگاه کتاب

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ نهمین نمایشگاه کتاب استان ایلام از تاریخ ۳ تا ۹ دی ماه در بلوار شهید بهشتی شهر ایلام برگزار می‌شود. در این دوره از نمایشگاه ۲۸۴ ناشر از سراسر کشور بیش از ۳۴ هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف را در ۱۹۰ غرفه به نمایش خواهند گذاشت.

رای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، در بخش فروش متمرکز۳۰ ناشر کتاب‌های خود را عرضه می‌کنند. ۵ ناشر از استان ایلام در این دوره از نمایشگاه حضور خواهند یافت. در نهمین نمایشگاه کتاب ایلام ۲۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی در بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

۱۶ برنامه جنبی از قبیل روان شناسی خانواده، روزهای فرهنگی شهرستان‌های ایلام، پدافند غیرعامل، حجاب در تحکیم خانواده، ایلام شناسی، شب شعر، کارگاه‌های آموزشی، جشن میلاد پیامبر(ص)، جنگ نرم، کتاب و کتاب‌خوانی از دیدگاه قرآن کریم در نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد. ایستگاه سرگرمی‌های کودکان و نوجوانان نیز در نمایشگاه میزبان کودکان خواهد بود.

نهمین نمایشگاه کتاب استان ایلام با همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۳ تا ۹ دی‌ماه برگزار می‌شود.

نظر شما