شناسهٔ خبر: 41297 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نظرسنجی عجیب برنامه ˝هفت˝

این بار در مسابقه پیامکی برنامه ˝هفت˝ سؤال عجیبی مطرح شده است که جواب آن می‌تواند یکی از مجریان این برنامه را از دور خارج کند.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ برنامه‌های تلویزیونی تلاش می‌کنند مخاطبان را مجذوب رسانه ملی کنند. برنامه تخصصی "هفت" سینمایی هم از این امر مستثنا نیست، اما سؤال عجیب مسابقه پیامکی برنامه جمعه شب "هفت" باعث شد تا مسائل شخصی مجریان این برنامه هم در معرض دید بینندگان قرار بگیرد و برای اینکه "نه سیخ بسوزد و نه کباب" بیننده‌های برنامه "هفت" به این سؤال که "کدام یک از مجریان برنامه هفت بیشتر شما را عصبانی می‌کند؟" پاسخ دهند. 

البته طی روزهای گذشته مطالبی درباره اینکه چه طور می‌شود برنامه "هفت" را همانند سری اول این برنامه پربیننده کرد، از گوشه و کنار شنیده شده است. با این حال به نظر می‌رسد مشکل برنامه "هفت" تنها حضور مجریان نیست و باید دید چه تدابیری برای جذب کردن مخاطبان، می‌توان در این برنامه سنجید.

و شاید طرح این سئوال به این دلیل بوده که اگر همان طیف مخاطب خاص این برنامه هم از سری سوم "هفت" راضی نیستند به انتخاب خود از بین سه مجری، کسی را که دوست ندارند، معرفی کنند!

بهروز افخمی یکی از مجریان این برنامه، از مردم خواست تا با فرستادن پیامک این مشکل را حل کند.

در این مسابقه پیامکی از مردم پرسیده شده بود: کدام یک از مجریان برنامه "هفت" بیشتر شما را عصبانی می‌کند؟

مسعود فراستی، بهروز افخمی و محمد پیوندی

افخمی گفت که به برنده این مسابقه پیامکی یک سکه طلا جایزه خواهد داد. 

نظر شما