شناسهٔ خبر: 41642 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب هفته خبر منتشر شد

شماره هشتادوهشتم کتاب هفته خبر با پرونده ویژه‌ای درباره قباد شیوا منتشر شد.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ شماره هشتادوهشتم کتاب هفته خبر با پرونده ویژه‌ای درباره قباد شیوا با عنوان "روایت گرافیک ایرانی و گفت‌وگو با قباد شیوا در آستانه ۷۵ سالگی" (مصاحبه کننده: تورج صابری‌وند) منتشر شد.

در این شماره آثاری می‌خوانید از مازیار تهرانی، محمدرضا رستمی، تورج صابری‌وند، امیر صدری، مسعود عرفانیان، شفق محمدحسینی، پیمان مقدم، غلام‌حسین نصیرپور، مجید یوسف نیری، شاپور جورکش، نیما دهقان، آندره آ بوچلی، محسن امیر‌یوسفی، رضا آشفته، احمد اکبرپور و صالح تسبیحی.

همچنین در شماره ۸۸ کتاب هفته مطالبی منتشر شده است از احمد غلامی، مازیار تهرانی، زهرا پاشایی، مجید کاشانی، محمد فدایی و فرزاد ادیبی که در بخش ویژه نامه این نشریه رویت می‌شود.

در این شماره از نشریه "کتاب هفته خبر" همچنین یادداشتی می‌خوانیم از جواد مجابی به مناسبت ۲۳ دی ماه سالروز تولد غلامحسین نصیری‌پور. مجابی می‌نویسد:"اگر بشود نامش را ناکامی گذاشت، غلامحسین نصیری‌پور در جمع «شاعران سه‌شنبه»، بیشتر از همه ما از نظر انتشار آثار و توجهی که باید به کارهایش می‌شد، ناکامیاب ماند. شاید تقصیر خودش بود که بر اثر فروتنی با استغنای طبع، شعرها و مقالاتش را به‌هنگام منتشر نکرد و فاصله‌ای دراز افتاد بین چاپ کتاب‌های شعر پیش از انقلابش تا کتاب‌هایی که حاوی کارهای تازه‌اش بود."

این مجله به سردبیری محمد ولی زاده و با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی حسین واحدی پور منتشر و با قیمت ۵ هزار تومان توزیع می‌شود.

نظر شما