شناسهٔ خبر: 41885 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار فصلنامه آسیب‌پژوهی اجتماعی

فصلنامه علمی - تخصصی آسیب‌پژوهی اجتماعی با موضوعاتی همچون جایگاه سواد رسانه‌ای در امر تبلیغ دین و بررسی فواید و آسیب‌های اصل بومی‌گرایی در تبلیغ دین منتشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ پیش شماره اول فصلنامه علمی - تخصصی آسیب‌پژوهی اجتماعی از سوی شهرک مهدیه حوزه علمیه قم منتشر شد.

بنا بر این گزارش "روش‌شناسی سیره پیامبر (ص) در تبلیغ دین" به قلم امیر‌علی حسنلو، "جایگاه سواد رسانه‌ای در امر تبلیغ دین" نوشته جواد امین خندقی، "شکاف بین قول و فعل مبلغان و مربیان دینی در عملکرد تبلیغ دین" تالیف مشترک حسین حاجی‌پور و فاطمه دستوار و "واکاوی آسیب‌های تبلیغ با تأکید بر شخصیّت مبلّغ" با تدوین وهاب آریان (عطّاش)، از جمله مقالاتی است که در این نشریه به چشم می خورد.

همچنین، "بررسی فواید و آسیب‌های اصل بومی‌گرایی در تبلیغ دین" به قلم مشترک محسن داودآبادی و جواد دلاوری و"آسیب‌شناسی دغدغه‌های معیشتی مبلّغان و مربیان دینی و راهکارهای برون‌رفت از آن" نوشته حسین خطیبی دیگر مقالاتی است که در این فصلنامه تدوین شده است.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این شماره از فصلنامه با شماره تلفن ۳۲۹۶۱۷۴۵-۰۲۵ تماس بگیرند یا با نشانی الکترونیکی pajuhesh.sh.m@Gmail.com مکاتبه کنند.

گفتنی است، فصلنامه علمی - تخصصی «آسیب‌پژوهی اجتماعی» با مدیرمسئولی فخرالدین اسماعیلی و سردبیری مصطفی رضایی منتشر می‌شود.

نظر شما