شناسهٔ خبر: 41921 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی شبکه پژوهشی نخبگان در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد از راه اندازی شبکه پژوهشی نخبگان در این دانشگاه خبر داد و گفت: این شبکه شامل نخبگان علمی و آزمایشگاه های برتر دانشگاه است.

 

حمید میرزاده

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حمید میرزاده در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد در استان لرستان گفت: برنامه داریم در کنار شبکه نخبگان این دانشگاه قطب های علمی را در استان ها راه اندازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تمامی زیرساخت های لازم مانند فضای آموزشی و آزمایشگاه ها برای توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه فراهم است، تنها نقد وارده موضوع جذب هیات علمی بود، که این موضوع نیز با برنامه ریزی های انجام شده برای جذب سالانه ۵ هزار عضو هیات علمی برطرف شده است.

رئیس دانشگاه آزاد در پاسخ به گفته های برخی که توسعه تحصیلات تکمیلی را فاجعه می دانند، گفت: فاجعه خروج سالانه ده ها هزار نفر از کشور و بوجود آمدن مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن است.

میرزاده اظهار داشت: این دانشگاه به راه خود ادامه خواهد داد و تحصیلات تکمیلی را با رعایت استانداردهای آموزشی و علمی توسعه خواهد داد.

وی حضور دانشگاه آزاد را موجب افزایش تولیدات علمی کشور دانست و گفت: تولید مقالات علمی توسط دانشجویان و اساتید این دانشگاه باعث شده تا کشور در رتبه های نخست تولید علم در دنیا قرار گرفته است.

نظر شما