شناسهٔ خبر: 41936 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پایان کارسیصدمین نمایشگاه کتاب استانی با فروش ۱۰ میلیارد ریال

سیصدمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان دیروز(۶بهمن) با فروش ده میلیارد ریال کتاب به کار خود پایان داد.


خبرگزاری فارس: پایان کارسیصدمین نمایشگاه کتاب استانی با فروش 10 میلیارد ریال

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ دهمین نمایشگاه کتاب خوزستان به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۳۰ دی تا ۶ بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار شد. در این نمایشگاه ۴۲۵ ناشر از سراسر کشور در۳۲۰ غرفه بیش از ۵۳ هزار عنوان کتاب را در زمینه های مختلف به نمایش گذاشتند.

درمدت برگزاری نمایشگاه ۴۰۰ هزار نفر از آن بازید به عمل آوردند و مبلغ ده میلیارد ریال نیز کتاب توسط مردم خریداری شد که از این مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به صورت بن الکترونیکی خرید کتاب بود که با تخفیف ۲۰ درصد از طریق بانک عامل مستقردرنمایشگاه دربین علاقه مندان توزیع گردید.

نشست تخصصی سازوکارهای پخش کتاب، نشست ادبی مروری بر کارنامه ادبی نویسندگان استان خوزستان، نشست ادبی بازتاب ادبیات معاصر ایران در جهان عرب، نشست بررسی فرهنگ و هنر از نگاه قرآن، نشست بررسی جایگاه فرهنگ، هنر و ادبیات در مطبوعات ایران، نشست ادبیات کودک ونوجوان با موضوع با بال های کودکی، نشست شب نیلوفری، برگزاری نشست ادبی آرامش روشن، جشنواره من هم کتاب می‌نویسم، نشست ادبی صبح شاهد و بررسی شیوه های نوین داستان نویسی در فضای مجازی با حضور چیستا یثربی از جمله برنامه های جنبی اجرا شده در بخش جنبی نمایشگاه بود.

دهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان دیروز(۶ بهمن) به کار خود پایان داد.

نظر شما