شناسهٔ خبر: 42055 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایش دستاوردهای دانشجویان بعد از انقلاب در اطراف دانشگاه تهران

دبیر کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر دستاوردهای این ستاد در ایام الله دهه فجر را تشریح کرد.

 

دانشگاه تهران

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ عباس انسانی گفت: ما بحث کرسی های آزاد اندیشی و مطرح شدن نقط ضعف و قوت و آینده پژوهی انقلاب را در پیش داریم.

وی بررسی اضلاع سه گانه زندگی حضرت امام(ره)، ضلع ظلم و ستم شاه و ضلع انقلابیون را سه رهاورد این ستاد دانست و افزود: همچنین نمایشگاه‌های عکس و خاطره گویی با حضور اساتید برگزار می شود و ابعاد شخصیتی دانشجویانی که در انقلاب نقش داشتند، تشریح می شود.

دبیر کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر همچنین به نقش دانشگاه در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: در نزدیک دانشگاه تهران نیز تا ۲۲ بهمن غرفه هایی برپا می شوند و دستاوردهای دانشجویان بعد از انقلاب را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: سعی بر این بوده محور فعالیت‌ها مبنی بر تشکل‌های دانشجویی باشد و با توجه به تنوع این تشکل ها در معنای عام، مخاطبان خوبی دارند.

انسانی همچنین بر فعال شدن انجمن‌های اسلامی تاکید کرد و افزود: سعی داشتیم فعالیت‌ها با ایده پردازی خود دانشجویان انجام شود و از آن ها نظرخواهی شود که چه باید کرد.

وی گفت: سعی کرده‌ایم برای برجسته سازی بحث دهه فجر در کشور، ستادهای استانی با همت دانشگاه‌های مادر استان‌ها تشکیل شود و از روابط عمومی دانشگاه‌های سراسر کشور نیز دستوراتی ابلاغ شده تا این دهه به بهترین نحو برگزار شود.

نظر شما