شناسهٔ خبر: 42058 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه های دانشگاه شهیدبهشتی در دهه فجر اعلام شد

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی برنامه‌های این دانشگاه را در ایام دهه فجر تشریح کرد.

 

دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛حجت الاسلام منصور احمدی در گفتگویی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده دانشگاه شهید بهشتی درایام دهه فجر گفت: برنامه های ویژه دهه فجر با تشکیل ستاد دهه فجر متشکل از مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی، مدیرفرهنگی و مدیر روابط عمومی، در سه سطح پیش بینی شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های سطح اول ویژه دانشکده و پژوهشکده‌های دانشگاه پیش بینی شده و شورای فرهنگی دانشکده‌ و پژوهشکده‌ها در این زمینه فعال هستند، و معاونت فرهنگی نیز از برنامه هایی که در این سطح برگزار می شود، حمایت می کند.  

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شهیدبهشتی افزود: برنامه سطح دوم برنامه‌هایی است که در سطح خوابگاه‌ها برگزار می شود و درحال حاضر دو نوع برنامه برای ایام دهه فجر در خوابگاه‌ها پیش بینی شده است.

برنامه های خوابگاهی دانشگاه شهید بهشتی در ایام دهه فجر

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی افزود: برنامه نوع اول خوابگاه‌ها، مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف است که برای دانشجویان خوابگاهی پیش بینی شده و در این ایام اجرا می شود و برنامه نوع دوم خوابگاه‌ها، برنامه‌های فرهنگی است که در قالب جشن دهه فجر شب ها با حضور برخی مسولان فرهنگی دانشگاه برگزار می شود.  

وی ادامه داد: برنامه‌های سطح سوم دهه فجر، برنامه‌هایی است که ویژه فضای عمومی دانشگاه پیش بینی شده، دراین ایام فضای عمومی دانشگاه طوری فضا سازی شده که نسل جدید دانشجویان که درآن ایام نبودند، کاملا در حال و هوای انقلاب قرار گیرند.

برگزاری تئاتر انقلاب ویژه دانشجویان دختر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن

احمدی افزود: از امروز ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن تئاتر انقلاب ویژه دانشجویان دختر برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین امروز ۱۲ بهمن جشنی عمومی در سالن ابوریحان دانشگاه برگزار می شود و از ایثارگران دانشگاه دراین برنامه تقدیر می شود.

پخش سرود انقلاب و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی افزود: همچنین برنامه‌ای نیز در مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار خواهد شد. ایستگاه صلواتی در این ایام به ویژه ۱۲ و ۱۹ بهمن ماه با مدیریت پشتیبانی دانشگاه برگزار می شود و سرود انقلاب ساعت ۹.۳۳ دقیقه امروز ۱۲ بهمن در سطح دانشگاه پخش شد.

نظر شما