شناسهٔ خبر: 42085 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مذاکره با شیراز برای میزبانی فیلم فجر/ مشهد انصراف داد

دبیر هیات رییسه شورای عالی تهیه‌کنندگان بیان کرد مذاکره با مسئولان شیراز برای میزبانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در حال انجام است.

 

اولین روز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ غلامرضا موسوی دبیر هیات رییسه شورای عالی تهیه‌کنندگان در گفتگویی با اشاره به اینکه تا امروز هیچ قراردادی برای نمایش فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در شهرستان‌های کشور امضا نشده است، گفت: در حال حاضر مذاکراتی با مسئولان شهر شیراز و یک شهرستان دیگر در حال انجام است که البته هنوز به نتیجه نهایی در این زمینه نرسیده ایم. هر زمان که قرارداد با هر کدام از شهرهای علاقمند به نمایش فیلم های جشنواره بسته شد و آنها مفاد قرارداد را اجرا کردند، فیلم های مورد نظر برای نمایش به آن شهر ارسال می شود.

دبیر هیات رییسه شورای عالی تهیه کنندگان در پاسخ به این پرسش که شهرهایی مانند مشهد و شیراز در حال فروش بلیت برای نمایش فیلم های جشنواره از روز شنبه ۱۷ بهمن هستند، تاکید کرد: با شیراز در حال گفتگو هستیم، اما مشهد چندی پیش انصراف خود را اعلام کرد. در چنین شرایطی شورای عالی تهیه کنندگان هیچ تعهدی نسبت به فروش بلیت فیلم های جشنواره فجر در استان ها ندارد.

نظر شما