شناسهٔ خبر: 42098 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت‌نام در دومین دوره مجازی علوم سیاسی اسلامی

ثبت نام دوره آموزش مجازی علوم سیاسی اسلامی با عناوینی همچون ساختار سیاسی در آمریکا با تدریس فواد ایزدی و مفاهیم سیاسی (منافع ملی) با تدریس علی خلیلی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه سدید، ثبت نام دوره آموزش مجازی «علوم سیاسی اسلامی» ویژه زمستان ۹۴ به همت موسسه علمی ـ فرهنگی سدید و با مشارکت مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا آغاز شد.

بنابراین گزارش، محتوای دوره در قالب فایل‌های صوتی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و عناوین سرفصل‌ها به شرح زیر است:

 بنیان حکومت و اجتماع در نگاه تمدن غربی/ فرزاد جهان‌بین

 ساختار سیاسی در آمریکا/ فؤاد ایزدی

 درآمدی تاریخی بر تحقق دو نگاه سیاست غربی و اسلامی/ عطاءالله بیگدلی

 ضرورت سیاست اسلامی/ عبدالله گنجی

 مؤلفه‌های اساسی حکومت اسلامی/کمیل خجسته

 جریان‌شناسی سیاست اسلامی/ محمدعلی الفت‌پور

 بررسی موردی الگوی سیاست خارجه در اسلام/ابوذر گوهری مقدم

 نظام‌سازی در سیاست اسلامی/ حمید بالایی

 مفاهیم سیاسی (منافع ملی)/ علی خلیلی

این گزارش می افزاید: شرکت‌کنندگان در دوره، پس از تهیه بسته محتوایی از تارنمای مؤسسه علمی ـ فرهنگی سدید و گذراندن سیر محتوایی دوره، مورد ارزیابی قرار می گیرند.

 و در پایان دوره، به آن دسته از شرکت‌کنندگان که در ارزیابی کیفی حائز نمرۀ مناسب شوند، گواهی‌نامۀ پایان دوره از مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا و مؤسسه علمی ـ فرهنگی سدید (به صورت مشترک) اعطا می شود.

همچنین، شرکت‌کنندگان باید در بازه زمانی مشخص شده، به سؤالات تحلیلی که برایشان ارسال خواهد شد پاسخ دهند.

شرکت‌کنندگان در دوره پس از تکمیل فرم اطلاعات شخصی و ثبت‌نام، لازم است تا مبلغ ۴۷ هزار تومان را جهت خرید بسته محتوایی با ۵۰% تخفیف(۷ هزار تومان)، برگزاری آزمون و صدور گواهی (۴۰ هزار تومان) پرداخت نمایند.

 فرایند ثبت نام ۱۳ تا ۲۴ بهمن ماه، گذراندن سیر محتوایی ۲۵ بهمن ماه تا ۱۵ اسفندماه است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۰۹۸۰۳۵۹۰ تماس بگیرند.

پس از تکمیل فرایند ثبت نام و درخواست صدور گواهی، امکان انصراف از موارد فوق وجود ندارد و شرکت‌کنندگان در دوره که موفق به دریافت گواهی پایان دوره شوند، از تخفیف جهت خرید سایر آثار موجود در تارنمای سدید و شرکت در دوره‌های دیگر برخوردار می شوند.

علاوه بر این، شرکت‌کنندگان در دوره که موفق به دریافت گواهی پایان دوره شوند، در دوره‌های دارای محدودیت شرکت‌کننده، دارای اولویت ثبت نام می شوند.

گفتنی است، با توجه به ارزیابی ای که از شرکت‌کنندگان صورت می گیرد، گواهی پایان دوره با درجۀ کیفی «الف» یا «ب» به آنها اعطا می شود.

نظر شما