شناسهٔ خبر: 42178 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب هفته خبر منتشر شد/ گفت‌وگو با حسین علیزاده

شماره نود و دوم کتاب هفته خبر منتشر شد.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ کتاب هفته خبر این هفته (شماره ۹۲) با گفت‌وگوی محوری حسین علیزاده منتشر شد. این گفت‌وگو با عنوان اصلی "هیچ وقت درباه وطنم کوتاه نمی‌آیم" (مصاحبه کننده: سعید برآبادی) درباره خاطرات خانوادگی، موسیقی و ... است.

علیزاده در این گفت‌وگو می‌گوید: " قبل از انقلاب شاید موسیقی بیشتر مشکل اجتماعی داشت و یا با مردم مشکل داشت. بعد از انقلاب این رویه کاملا برعکس شد؛ یعنی حالا موسیقی همراه مردم و جامعه‌اش شده است. در واقع آن چیزی که باعث شده موسیقی ما حیات داشته باشد و از مشکلات و موانع مختلف عبور کند، همین حمایت و پشتیبانی مردم بوده و من هم همیشه به این پشتیبانی اعتقاد داشته‌ام و برایش احترام قائل بوده‌ام."

در این شماره از کتاب هفته خبر گفت‌و‌گوهایی می‌خوانیم با محمد رضا اصلی، کارگردان نمایش "نگاه‌مان می‌کنند" و ریدلی اسکات، کارگردان بنام آمریکایی، مطلبی از منصور ضابطیان با عنوان "گزارش یک ملاقات با منوچهر آتشی" و اثری از کاوه میرعباسی با نام "شروع یک رمان عامه پسند".

خسرو سینایی، امین فقیری، شاپور جورکش، مهدی ماحوزی، کامیار عابدی، پیمان سلطانی، محمد رضا رستمی، رضا آشفته، محمد رضا اصلی، احمد اکبرپور و ... از دیگر نویسندگان این شماره کتاب هفته خبر هستند.

این نشریه به سردبیری محمد ولی زاده منتشر می‌شود.

نظر شما