شناسهٔ خبر: 42420 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اولین نشست از سلسله نشست های اندیشه ای با موضوع «زن حقیقی»

كانون انديشه جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همكاری انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا(س)، اولین نشست از سلسله نشست‌ های انديشه‌ ای با عنوان « فمنیسم ایرانی» را ۲۷ بهمن برگزار می کند.

 

زن حقیقی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ كانون انديشه جوان در نظر دارد با همكاري انجمن اسلامي دانشگاه الزهرا(س)، اولین نشست از سلسله نشست‌ های انديشه‌ اي را با موضوع «زن حقيقي» در دانشگاه الزهرا(س) برگزار كند.  «فمينيسم ايراني» عنوان اولين نشست از سلسله نشست ‌هاي «زن حقيقي» است كه در آن با حضور محسن بدره و حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا كدخدايي، به فمينيسم در ايران و جريان‌ هاي فمينيستي ‌اي كه در ايران شكل گرفته است و گفتمان‌ هاي ذيل آن و همچنين فمينيسم اسلامي پرداخته خواهد شد.

هدف از برگزاري اين نشست ‌ها انجام عمليات فكري با رويكرد گفتمان‌ سازي مفهوم زن حقيقي و الزامات و انديشه ‌هاي آن در بين عموم دانشجويان و نيز نقد و بررسي نظرات مطرح در حوزه زن عنوان شده است.

لازم به ذکر است این نشست سه‌شنبه ۲۷ بهمن از ساعت ۱۵ در سالن حورا دانشگاه الزهرا(س) به نشاني: خيابان ده‌ ونك برگزار می ‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۷۰۸۴۰ داخلی ۱۱۳ دفتر نشست ‌ها و همايش ‌هاي کانون اندیشه جوان تماس حاصل کنند.

نظر شما