شناسهٔ خبر: 42486 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان برگزاری کارگاه در هفتمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت

دبیرخانه همایش هفتمین انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران فراخوان برای برگزاری کارگاه های تخصصی داده است.

 

تعلیم و تربیت

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دبیرخانه هفتمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران به اطلاع اساتید محققان و متخصصان فلسفه تعلیم و تربیت می رساند دبیرخانه هفتمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران با عنوان «فلسفه تعلیم و تربیت و قلمرو علوم اجتماعی انسانی» در نظر دارد مجموعه کارگاه هایی را در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار نماید.

به این جهت از افرادی که به برگزاری کارگاه در حوزه یادشده تمایل دارند درخواست می شود اطلاعات ذیل را تا تاریخ ۲۸ اسفتد سال جاری به ایمیل دبیرخانه همایشPESIFARs@gmail.comوpesifars@yahoo.com  ارسال نمایند.

عنوان کارگاه-محورهای کارگاه-مدت زمان کارگاه-نام مدرس یا مدرسین کارگاه-شماره تماس-آدرس ایمیل-مرتبه علمی مدرس یا مدرسین-محل خدمت مدرس یا مدرسین- تخصص مدرس یا مدرسین-حداکثر تعداد شرکت کننده-مخاطبین کارگاه-وسایل و تجهیزات لازم.

پس از ارزیابی درخواست کارگاه پیشنهاد شده توسط کمیته علمی همایش، امکان یا عدم امکان برگزاری به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

لازم به ذکر است پس از تأیید نهایی پیشنهاد کارگاه مربوطه برگزاری آن منوط به استقبال مخاطبان و به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت کنندگان است.

نظر شما