شناسهٔ خبر: 42860 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

یارانه کتاب در سراسر کشور توزیع می شود

معاون فناوری اطلاعات موسسه خانه کتاب گفت: همزمان با فرارسیدن سال جدید یارانه کتاب در سراسر کشور در قالب طرح عیدانه کتاب توزیع می شود.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ مجتبی تبریزنیا روز سه شنبه در یک نشست خبری افزود: در طرح عیدانه کتاب مهم ترین هدف توجه و رونق سنت عیدی دادن به ویژه کتاب است. 
وی اظهارداشت: هدف دیگر تمرکز زدایی از تهران و اختصاص یارانه های مربوط به کتاب به شهرها و استان های مختلف بوده و تلاش کردیم تا تمام کتاب فروشی های مهم و مرجع در شهرستان های هر استان عضو طرح عیدانه کتاب شده و یارانه تخصیص یافته در تمام نقاط کشور توزیع شود. 
تبریز نیا ادامه داد: موسسه خانه کتاب اجرای این طرح را برای تشویق و ترغیب کتابفروشی ها با همکاری نهادهای مختلف نشر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام داده و با اطلاع رسانی های مناسب تا کنون 180 کتاب فروشی عضو این طرح شده اند. 
سید محمد طباطبایی مدیر روابط عمومی موسسه خانه کتاب نیز در این نشست به برنامه ریزی های انجام شده برای تبلیغ گسترده درباره طرح عیدانه کتاب اشاره کرد. 
وی گفت: تولید چند برنامه تلویزیونی و رادیویی و پخش آنها از رسانه ملی برای آگاهی مردم از اجرای طرح عیدانه کتاب که از 15 اسفند تا 15 فروردین 95 ادامه دارد از مهم ترین کارهای انجام شده است. 
طباطبایی اضافه کرد: همچنین پوستر و بنرهای تبلیغاتی طرح عیدانه کتاب در تمام کتابخانه های عمومی کشور و شهرداری تهران به علاقه مندان حوزه کتاب ارائه می شود. 

نظر شما