شناسهٔ خبر: 42927 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تجليل از مدير مسئول و نويسندگان «جهان كتاب» در عصر كتاب/ دو اثر منتشر شده خانه کتاب رونمایی می‌شود

چهارمین برنامه عصر کتاب به مناسبت گرامیداشت «بیست سال انتشار نشریه جهان کتاب» شنبه (۱۵ اسفند ماه) در سرای کتاب موسسه خانه کتاب برگزار می شود.

 

تجليل از مدير مسئول و نويسندگان «جهان كتاب» در عصر كتاب/ دو اثر منتشر شده خانه کتاب رونمایی می‌شود

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ در چهارمين برنامه عصر کتاب که به مناسبت گراميداشت بيست سال انتشار «جهان كتاب» برپا می‌شود از دكتر طليعه خادميان، مدیر مسئول این نشریه تخصصی کتاب تجليل خواهد شد.
مجید غلامی جلیسه، سیدفرید قاسمی، عنایت سمیعی،  مجید رهبانی و دکتر نوش آفرین انصاری به عنوان سخنران در این مراسم حضور دارند.
همچنین در اين برنامه از سه تن از نويسندگان نشريه جهان كتاب، كاميار عابدي، زري نعيمي و معصومه علي اكبري در بخش جنبي قدردانی می‌شود.
رونمایی از کتاب‌های «درگذشتگان کتاب آفرین به روایت جهان کتاب» و «نشر و کتاب به روایت جهان کتاب» که به کوشش حبیب بابایی تهیه و از سوی انتشارات موسسه خانه کتاب منتشر شده‌اند، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این مراسم است.
 در این مراسم از «لوح فشرده آرشیو کامل دوره ۲۰ ساله جهان کتاب، شماره «۳۲۲»و نمایه آن» که مربوط به سال های ۱۳۷۴ تا ۱۳۹۴ است و به کوشش حبیب بابایی تهیه و از سوی انتشارات خانه کتاب  منتشر شده است، نیز رونمایی خواهد شد.
 مراسم گراميداشت بيست سال جهان كتاب  شنبه ۱۵ اسفند ماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سراي كتاب موسسه خانه كتاب به نشاني خيابان انقلاب، بين فلسطين و صباي جنوبي پلاك ۱۰۸۰طبقه منهاي ۲ برگزار خواهد شد

نظر شما